| :O Een nieuwe poll! |
| Jeah:D |
|
76% |
[ 36 ] |
| Moest dat? |
|
23% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:44 am
dank je wel mrgreen van midag komt er allemaal volk biggrin
en dan ook nog te bedenken dat er fam uit zuid africa is xp dus ongeveer de helft xp van de fam di eik niet een sken komt ook ..... volgens de verwachtingen komen er bijna 50 man eek volgens mij gaat dat niet passen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:50 am
Allemachtig!! eek zuidafrika? 50 man?
Hoe oud ben je geworden??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:55 am
Darlaa Allemachtig!! eek zuidafrika? 50 man?
Hoe oud ben je geworden?? nee gen 50 man uit zuid africa om dat even uit het onzekere te hallen ... ik ben 17 maar om dat die faminlie er is komt er ook zo veel zeg maar ... ik was van plan eerst geen feest te geven maar toen hun ( langs kwamen begin julie gaan ze naar america ) besloten m´n auders om tog maar een feest te geven zeg maar en de helft van de familie kwam en ik zag het niet ziten dat er geen vrienden kwamen dus heb ik ook maar vrienden uit genodig uit voor dat feest ( wou het eerst met een paar vrienden gister avond vieren)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:57 am
en oja m´n oudere broer is ge slaagt dus daar komt ook nog wat volk van langs drupen xd
edit : en de buurt komt ook langs .... rolleyes ( nou weet weer ik warom ik het niet wou sweatdrop , gewoon te vel volk )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:58 am
Gefeliciteerd QYDrop!!! En natuurlijk veel plezier op je feest! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:01 am
Zakou Nenharma Gefeliciteerd QYDrop!!! En natuurlijk veel plezier op je feest! ^_^ DANK JE ^_^ >_< rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:43 am
YAAAAA!!!!!!!
trekt z´n gaia portomonee al open om met geld te gaan strooien van blijd schap .....
" oja dat staat op de bank .... he verdome confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:52 am
•♥• *wil Zakou feliciteren met haar verjaardag.. maar zakou kan niet meer komen crying *
Nouja.. toch gefeliciteert.... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:59 am
kunnen we geen guild sms maken ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:07 am
•♥• XD daar hebben we aan gedacht, lees de eerste pagina's van deze topic, maar zijn we nooit uitgekomen, dus doen we het maar zo. daar bij staan er heel veel mensen op die een keer hun neus hebben laten zien en daarna nooit meer om die nou een pm te sturen... sms? dan moet je telefoonnummers gaan geven XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:35 am
nog gefelisiteerd allemaal
ook clair en Nadijah
en van harte gefeliciteerd Zakou Nenharma
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:54 am
Gefeli zij die jarig zijn of waren!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 3:59 am
Ik ben over 16 dagen jarig!!... alleen jammer dat we op mijn verjaardag op vakantie gaan... al is et wel een leuk kadootje wink en ik wil ff zeggen dat ik over ben!!! dus ik ben blij biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 9:03 am
(T)assie Ik ben over 16 dagen jarig!!... alleen jammer dat we op mijn verjaardag op vakantie gaan... al is et wel een leuk kadootje wink en ik wil ff zeggen dat ik over ben!!! dus ik ben blij biggrin Vier je het dan ervoor of erna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |