|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:46 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:48 am
Gangsta_Smurf ze woont in nederland (denk) yep, woont ook in nederland
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:53 am
wie zegt dat? heeft dat waarschijnlijk wel (denk ik...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:56 am
yentl wie zegt dat? heeft dat waarschijnlijk wel (denk ik...) nee, is 12
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:06 am
Gangsta_Smurf yentl wie zegt dat? heeft dat waarschijnlijk wel (denk ik...) nee, is 12 nou, ik heb nog mijn speelgoed auto scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 5:46 am
^ laat zich op de kast jagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 6:30 am
^ is iemand waar al zo vaak iets op is gezegd, dus is het moeilijk wat orgineels te verzinnen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:09 am
^ heeft elke keer weer een unieke outfit aan!!
< vraagt zich af of ze nu sokken onder de schoenen draagt of niet.......>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:12 am
kittyocean ^ heeft elke keer weer een unieke outfit aan!! < vraagt zich af of ze nu sokken onder de schoenen draagt of niet.......> ja, vond ik wel een gaaf effect tis net of de sokken aan de schoentjes vastzitten. ^ heeft een zeemeermin in haar sig en elke keer als ik die zie heb ik behoefte hem in te kleuren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:22 am
Darlaa kittyocean ^ heeft elke keer weer een unieke outfit aan!! < vraagt zich af of ze nu sokken onder de schoenen draagt of niet.......> ja, vond ik wel een gaaf effect tis net of de sokken aan de schoentjes vastzitten. ^ heeft een zeemeermin in haar sig en elke keer als ik die zie heb ik behoefte hem in te kleuren. ^ heeft hierbij toestemming die zeemeermin in te kleuren, want deze tekening is daravoor bedoelt! Op Deviant Art staat een grotere versie http://www.deviantart.com/deviation/14659351/< Wil graag a) weten welke sokjes dat zijn en b) het resultaat zien!!! >
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:26 am
kittyocean Darlaa kittyocean ^ heeft elke keer weer een unieke outfit aan!! < vraagt zich af of ze nu sokken onder de schoenen draagt of niet.......> ja, vond ik wel een gaaf effect tis net of de sokken aan de schoentjes vastzitten. ^ heeft een zeemeermin in haar sig en elke keer als ik die zie heb ik behoefte hem in te kleuren. ^ heeft hierbij toestemming die zeemeermin in te kleuren, want deze tekening is daravoor bedoelt! Op Deviant Art staat een grotere versie http://www.deviantart.com/deviation/14659351/< Wil graag a) weten welke sokjes dat zijn en b) het resultaat zien!!! > Dat zijn de roze scott sokjes maar aleen de roze zien er goed uit omdat er schaduw in de schoenen ingebouwd zit nou misschen de creme ook. ^ kan wel even wachten want dat doe ik altijd in photoshop en ben nogal perfectionistische als het op kleuren aankomt. (bepaalde kleuren de ze moet hebben?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 7:28 am
^ mag alle kleuren gebruiken die zij wilt, want het is een coloring blank voor oefenen ^_^ Men mag hem zomaar inkleuren; wil alleen maar credit!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|