|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:30 pm
Probleem is dat de gene die het dichtste bij is in Eindhoven woont.... en degene die ik het meeste mis in Maastricht.
En dan hebben zij wel tijd na hun examens, maar dan is mijn depressie ook weer over.
Ik ben egoistisch, ik weet het, maar ik mis ze NU
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:32 pm
kittyocean Probleem is dat de gene die het dichtste bij is in Eindhoven woont.... en degene die ik het meeste mis in Maastricht. En dan hebben zij wel tijd na hun examens, maar dan is mijn depressie ook weer over. Ik ben egoistisch, ik weet het, maar ik mis ze NU m'tricht, daar kan ik op de fiets heen. ik zal diegene wel even opzoeken om te zeggen dat je hem/haar mist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:32 pm
kittyocean Probleem is dat de gene die het dichtste bij is in Eindhoven woont.... en degene die ik het meeste mis in Maastricht. En dan hebben zij wel tijd na hun examens, maar dan is mijn depressie ook weer over. Ik ben egoistisch, ik weet het, maar ik mis ze NU Can't always get what you want.. Maar kan je ze niet soms bellen dan, ze zijn toch niet elke minuut aan het leren? Sja degene die je het meest mist woont vaak het verst, erg vervelend sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:35 pm
Ik wil ze niet lastig vallen.
En daarbij is de kans groot dat ze het morgen toch wel leest. Gaat ze zich gelijk weer schuldig voelen, terwijl het aan mij ligt.
Mijn vrienden verwaarlozen mij helemaal niet. Ik krijg alleen die ***depressies op tijden die zo onvoorspelbaar zijn, en dat zij er gewoon niet zijn.
Probleem ligt dus bij mij, en niet bij hen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:36 pm
Het zijn je vrienden dan val je ze toch niet lastig? Dat lijkt misschien voor jou zo, maar denk het niet hoor! Waarom ligt het aan jou? Jij vraagt toch niet om een depressie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:37 pm
ik denk niet dat je ze lastig valt als je belt, als het echt je vrienden zijn. al is het maar ff van hoe is het en hoe gaat het met je examens? meestal de stem horen geeft je meteen een beter gevoel 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:39 pm
Om half elf XD Ik ga ze nu echt niet storen hoor XD
En ik weet dat ik niet om die depressies vraag, maar ik laat mezelf erin verzuipen. Dat is dus wel mijn probleem.
En ik val er anderen altijd mee lastig. Zoals jullie nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:43 pm
Hoe kom je erbij dat je me lastig valt? Doe je niet hoor smile Maar dat je je erin laat verzuipen kan jij zelf niet veel aan doen, de een is er gevoeliger voor dan de ander dat is nu eenmaal zo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:45 pm
The Forbidden Angel Hoe kom je erbij dat je me lastig valt? Doe je niet hoor smile Maar dat je je erin laat verzuipen kan jij zelf niet veel aan doen, de een is er gevoeliger voor dan de ander dat is nu eenmaal zo.. Ergste van allemaal? Kans is zeer groot dat ik morgen weer door de Guild huppel. Ik haat die 24 uurs depressies. Als ik nou eens wist hoe het kwam.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:46 pm
mij val je ook niet lastig ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:46 pm
kittyocean The Forbidden Angel Hoe kom je erbij dat je me lastig valt? Doe je niet hoor smile Maar dat je je erin laat verzuipen kan jij zelf niet veel aan doen, de een is er gevoeliger voor dan de ander dat is nu eenmaal zo.. Ergste van allemaal? Kans is zeer groot dat ik morgen weer door de Guild huppel. Ik haat die 24 uurs depressies. Als ik nou eens wist hoe het kwam....... Beter 24 uurs depressies dan 24 weekse depressies lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:49 pm
The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Hoe kom je erbij dat je me lastig valt? Doe je niet hoor smile Maar dat je je erin laat verzuipen kan jij zelf niet veel aan doen, de een is er gevoeliger voor dan de ander dat is nu eenmaal zo.. Ergste van allemaal? Kans is zeer groot dat ik morgen weer door de Guild huppel. Ik haat die 24 uurs depressies. Als ik nou eens wist hoe het kwam....... Beter 24 uurs depressies dan 24 weekse depressies lol Dat klopt. Nou meiden, in ieder geval bedankt! Het laatste liet me weer een beetje lachen (lachen is gezond!!!) Morgen is uw Guild Captain waarschijnlijk wer haar hyperactieve zelf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 4:49 am
kittyocean The Forbidden Angel kittyocean The Forbidden Angel Hoe kom je erbij dat je me lastig valt? Doe je niet hoor smile Maar dat je je erin laat verzuipen kan jij zelf niet veel aan doen, de een is er gevoeliger voor dan de ander dat is nu eenmaal zo.. Ergste van allemaal? Kans is zeer groot dat ik morgen weer door de Guild huppel. Ik haat die 24 uurs depressies. Als ik nou eens wist hoe het kwam....... Beter 24 uurs depressies dan 24 weekse depressies lol Dat klopt. Nou meiden, in ieder geval bedankt! Het laatste liet me weer een beetje lachen (lachen is gezond!!!) Morgen is uw Guild Captain waarschijnlijk wer haar hyperactieve zelf. met dit weer? *valt flauw* zelfs mij lukt het niet om hyperactief te doen. ((en volgens mijn zusje is dat heel wat >.<))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 5:55 am
Het is inderdaad wel erg warm... vreemt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 6:21 am
kittyocean Ik wil ze niet lastig vallen. En daarbij is de kans groot dat ze het morgen toch wel leest. Gaat ze zich gelijk weer schuldig voelen, terwijl het aan mij ligt. Mijn vrienden verwaarlozen mij helemaal niet. Ik krijg alleen die ***depressies op tijden die zo onvoorspelbaar zijn, en dat zij er gewoon niet zijn. Probleem ligt dus bij mij, en niet bij hen I so totally agree..beter kan ik het niet zeggen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|