|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 9:17 am
Rikku86 Näin toissa yönä ett mun isoveli kuoli johonkin tapaturmaan ja se tuntu aika todelliselta eek Kuinkas sie nyt tollasii näät?? lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 8:08 am
Näin unta Ouranista. blaugh Tamakin oli tarkoitus esitellä Haruhi vanhemmilleen,mutta ongelmia tuotti se, että Haruhi oli oikeasti poika. eek Whoops...Hikaru ja Kaoru yritti pukea Haruhia sit tytöksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 10:48 am
Sarjassa outoja unia a la Carmen: näin unta Pako-sarjasta. Olin osittain se päähahmo, osittain joku muu. Siinä kans suunnittelimme pakoa, ja se peräti onnistui...mutta jostkain syystä kaikki vankilan asukit pääsi myös karkuun. Pakenimme vanhempieni talolle, ja katselimme synkkänä kun armeijan helikopterit lähestyivät aluetta. Vangit oli sit jostakin saaneet tykkejä ja kaikkea armeijakamaa, ja mä päähahmon ominaisuudessa vinguin sille yhdelle pahikselle(joka leikkasi päähenkilöltä pari varvasta veke),etten tahtonut että tässä kävisi näin. Hän sit esitteli mulle taisteluarpiaan ja sanoi etät hänellä on ainakin oikeus taistella,samoin kuin muillakin vangeilla.
...ja siinä se. rolleyes Kaikenlaista...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 1:49 am
olen huomannut että saan paremmin unta jos laitan sellaisen kylmäpussin silmien päälle yöksi. ei siis tarkoita niitä hakattavia ensiapupusseja tai mitään jääpusseja vaan sellaisia pieniä kankaisia joiden sisällä on jotain ihme ryynejä. ...vihaan painajaisia, sillä minulla ne ovat poikkeuksellisen pelottavia ja todentuntuisia. onneksi niitä tulee aika harvoin. hyvä uni on sellainen, josta herättyään tuntee itsensä onnelliseksi. onneksi niitäkin on olemassa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 12:13 am
Unessani sain joululahjaksi pienen keltaisen tipun. heart Se oli niiiin söötti!! blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 28, 2007 8:22 am
Nukun n. 8 tuntia, yleensä vähän yli, yössä. Se on minulle täysin sopiva aika. :] Ja nään todella usein unia. Tai siis, niitähän ihminen näkee joka yö, mutta usein semmoisia unia jotka muistaa vielä aamulla. Inhottavia sekä mukavia unia, mutta painajaisia en ole nähnyt vähään aikaan.
Ja silleen. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 4:51 am
Nukun yleensä 7-6 tuntia yössä. Nykyään mua on alakanut vaivata nukkumisvaikeudet, siis herään about. Kuudelta aamulla ja nukahdan puoleltaöin tai sen jälkeen. -.o Sitten päivällä olen ylipirteä vaikka olenkin rättiväsynyt. xp
Unissa mulla tapahtuu aina jotakin kamalaa/ärsyttävää. Yleensä näen unta siitä että kaikki kuolevat ympärilläni, ja sellaisia että kaikki on veressä ja että kuolen tai minua ammutaan, jne. Mutta "pahat unet" ovat mielestäni parempia kuin hyvät, koska silloin kun herää todella hyvästä unesta, ei tule sellainen "dääm, se oli vain unta"-olo. mrgreen
Unista näkee että on katsonut liikaa 24:ää. 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 4:35 am
painajaisia en oo nähnyt pitkään aikaan onneksi, mutta inhottavia unia kylläkin... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 9:38 am
Minulla on tämä viikko ollut täynnä hyyyvin omituisia unia.
Viime yönä näin unta että olin joissain tätini juhlissa, ja tapasin oudon käärmemäisen kristallipuun jolle valitin miten en siedä ihmisiä ja että vieraat ovat ahdistavia. Kristallipuu sitten ilmoitti "ystävällisesti" tappavansa ne kaikki... "300 vierasta kuolee tänä yönä!"
Toissayönä näin unta räjähtelevistä monipäisistä ja -raajaisista vauvoista. Kirkuivat kuin tapettavat siat, alkoivat revetä hiljalleen ja sitten räjähtivät. Ja sama jatkui pitkään... ei siinä tosiaan tapahtunut muuta kuin että veristät taustaa vasten leijui epämuodostunut vastasyntynyt joka sitten räjähti, ja tausta sai vähän lisää verta ja paskaa. Heräsin keskellä yötä, ja mietin että jotta "Ei helvetti...!".
Sitä edellisenä yönä näin unta, että minut sidottiin nojatuoliin, ja entisen kouluni terveystarkastaja tuli ottamaan polvestani verinäytteen. Sattui kovasti, mutta nauroin kuin hullu. Jonkin ajan kuluttua sain postissa lapun, missä selitettiin kaikkia terveydellisiä seikkoja, ja lopussa todettiin minun olevan mielisairas ja pahimmalla mahdollisella tavalla. Olin hyvin järkyttynyt, en minä ole hullu! Suuttuneena menin kauppaan ja yhtäkkiä sain jostain suurehkon leipäveitsen ja teurastin kaikki näköpiiriin ilmaantuneet. Se oli kivaa. Taas yksi "ei helvetti!" -reaktio herätessä.
Sitä ennen näin unta olevani ihmissusi. En tappanut ketään, yritin vain etsiä paikkaa missä minunkaltaiseni hirvitys voisi elää rauhassa. Ristiinnaulittu kertoi elämänviisauksia joita en tietenkään muista, suurehko haarniskoitunut ystävällinen mies antoi suuntia ja mies joka oli niin vanha että alkoi muuttua puuksi avasi minulle oven.
...sen siitä saa kun pakottaa itsensä eroon videopeleistä confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 11:13 am
huomasin vasta jotain aika hullua. puhun yöllä ihan outoja asioita unenpöpperössä ja aivan huomaamatani. viime yönä nauhoitin jutun ja aamulla se sitten nauratti. pitää alkaa harrastaa touhua enemmänkin! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 15, 2007 7:16 pm
Vai jotain nukkumisesta? No sanotaan sitten 2 sanaa: "Liian Vähän." Jahas, ja sitten taas nukkumaan ihanat 3tuntia 12min, ennenku pitää herätä ja lähteä töihin (jälleen kerran liian vähän unta ;<)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 6:21 am
näin unta ett krokotiili söi mun kaverin! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 7:23 am
tuitu näin unta ett krokotiili söi mun kaverin! eek Mie näin vuosia sitten kamalan unen, jossa pikkuveli upposi meidän lammen läheiseen suohon, missä oli krokotiileja. Sitten menin uima-allasbileisiin, vuokrauikkareissa omieni jäätyä kotiin, ja veli oli siellä. Jonain yönä vähän aikaa sitten näin unta olevani sisäoppilaitoksessa Naruto-hahmojen kanssa, tietenkin ninjataitoja oppimassa. Harjoittelin juuri veden päällä kävelyä jossain ankkalammikossa (laitoksen sisällä), kun jotkut kovikset tulivat pitämään tuntia. Kovikset vaativat jokaista todistamaan taitonsa. Minulla oli jo kokemusta. Huoneeseen kieri Chouji, mukanaan Shikamaru, Kisame ja ehkä muita, kaikki jotain 8-v. naperoita. Chouji sanoi jotain, Shikamaru kertoi pystyvänsä nappaamaan Pepsin leffateatterissa (vaikuttava taito) ja Kisame, pitkän hiljaisuuden jälkeen avasi akatsuki-takkinsa ja näytti vartaloaan peittävät siteet. Aika rajua. Olen nähnyt ihastuksestakin välillä unia taas vaihteeksi... Mutta harmi, kun upeajuoniset seikkailu-unet unohtuvat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 10:29 am
tuitu näin unta ett krokotiili söi mun kaverin! eek kuulostaa jotenkin tutulta. näin joskus sellaisen unen että kaverini luo (asuvat järven rannalla, perheessä neljä lasta) tuli hai, krokotiili ja valtava merikäärme. en sitten tiedä joutuiko yksikään lapsista syödyiksi. taisin herätä juuri silloin kun petoeläimet lähestyivät rantaa, jossa lapset uivat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 16, 2007 3:18 pm
Minun unissani villieläimet ovat hyvin usein ystävällisiä, jopa hait ja krokotiilit. Sitten niitä ei-niin-ystävällisiä hirviöitä kuhisee joka nurkassa... ...liikaa japsiropeja yms. videopelejä, selvästikin.
Yksi hyvin ikävä ja hyvin toistuva uni on että edesmenneet lemmikkieläimeni tulevat takaisin kotiin hyvin, eh, mädäntyvässä tilassa, ja ne kärsivät niin että ne on lopetettava uudelleen. Yleensä omin käsin. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|