|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:57 am
The Forbidden Angel Woohooo een enchanted trunk biggrin ow ow wat zal derin zitte! verkopen 3nodding dat lever bijna altijd meer op wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:57 am
The Forbidden Angel Woohooo een enchanted trunk biggrin ow ow wat zal derin zitte! maak open! maak open!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:59 am
number_17 The Forbidden Angel Woohooo een enchanted trunk biggrin ow ow wat zal derin zitte! verkopen 3nodding dat lever bijna altijd meer op wink ohwjah? *heeft er geen verstand van omdat ik nog nooit zoeentje heb gehad ><*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:00 am
number_17 The Forbidden Angel Woohooo een enchanted trunk biggrin ow ow wat zal derin zitte! verkopen 3nodding dat lever bijna altijd meer op wink Ben ik veeeelste nieuwschierig voor whee Maar 't zou wel meer op hebben geleverd ja.. Er zat een bompin blue headgear dingus in stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:03 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:07 am
Iemand trouwens nog iets van de glitch gemerkt? er waarde iets rond gaia waardoor mensen met nieuwere accounts 1g kregen per pagina en gigantisch veel rare events ( er was een jongen met iets van 7 pink links 7 giftboxes of zo en 15 (!) echanted trunks) Ik natuurlijk weer niet, maar mensen die hier korter zijn dan mij wel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:46 am
Darlaa Iemand trouwens nog iets van de glitch gemerkt? er waarde iets rond gaia waardoor mensen met nieuwere accounts 1g kregen per pagina en gigantisch veel rare events ( er was een jongen met iets van 7 pink links 7 giftboxes of zo en 15 (!) echanted trunks) Ik natuurlijk weer niet, maar mensen die hier korter zijn dan mij wel? ik zelfs niet maar ik ken een paar mensen die gaia ook behoorlijk vrijgevig vonden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 9:50 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach? ja ik heb het er net opgezet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:28 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach? ja ik heb het er net opgezet Ok, ik zal ff kijken EDIT: Ze doen het nog steeds niet, en DNAngel ook niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:43 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach? ja ik heb het er net opgezet Ok, ik zal ff kijken EDIT: Ze doen het nog steeds niet, en DNAngel ook niet... okee, hier baal ik van >< en downloaden lukt ook niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:44 am
kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach? ja ik heb het er net opgezet Ok, ik zal ff kijken EDIT: Ze doen het nog steeds niet, en DNAngel ook niet... okee, hier baal ik van >< en downloaden lukt ook niet? Ik ook. Voor downloaden heb ik niet genoeg plaats. Dus het zal wel gewoon aan mijn pc liggen... crying Tis niet eerlijk crying . Kun je ff op msn komen en een paar andere sites geven? Dan kijk ik of ze het daar wel doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:45 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat. Van wat? Van Bleach? ja ik heb het er net opgezet Ok, ik zal ff kijken EDIT: Ze doen het nog steeds niet, en DNAngel ook niet... okee, hier baal ik van >< en downloaden lukt ook niet? Niet genoeg plaats voor. Dus het zal wel gewoon aan mijn pc liggen... crying Tis niet eerlijk crying T.T misschien moet je het tijdelijke internet bestanden verwijderen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:46 am
kiek T.T misschien moet je het tijdelijke internet bestanden verwijderen.. Ik ga gewoon Firefox eraf pleuren, gebruik ik tog niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:55 am
ButtonFly kiek T.T misschien moet je het tijdelijke internet bestanden verwijderen.. Ik ga gewoon Firefox eraf pleuren, gebruik ik tog niet... crying Tis niet eerlijk crying . Kun je ff op msn komen en een paar andere sites geven? Dan kijk ik of ze het daar wel doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 10:55 am
ButtonFly kiek T.T misschien moet je het tijdelijke internet bestanden verwijderen.. Ik ga gewoon Firefox eraf pleuren, gebruik ik tog niet... hmm maar tis wel beter dan IE sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|