|
|
|
|
Posted: Wed Aug 08, 2007 1:10 am
sa-mi-ra Ja voisin ruveta hakemaan niille tupakkaa ja kiskoa hirveät hakurahat niistä. Tulisivat tarpeeseen. Samaa itsekkin ajattelin. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 10:46 am
sa-mi-ra Ööh, mitä erityistä on joutua ysiykkösten sekaan jos on itsekin sellainen? Eräs ei taida tajuta jutun jujua. Ei yhtään mitään 8D Ei siinä mitään jujua ollut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 11:49 am
jenovaranger sa-mi-ra Ööh, mitä erityistä on joutua ysiykkösten sekaan jos on itsekin sellainen? Eräs ei taida tajuta jutun jujua. Ei yhtään mitään 8D Ei siinä mitään jujua ollut. Kyllä, kyllä siinä oli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 1:10 pm
sa-mi-ra jenovaranger sa-mi-ra Ööh, mitä erityistä on joutua ysiykkösten sekaan jos on itsekin sellainen? Eräs ei taida tajuta jutun jujua. Ei yhtään mitään 8D Ei siinä mitään jujua ollut. Kyllä, kyllä siinä oli.Aijaa. No taisi siinä sitten ollakkin joku juju mitä en vain huomannut. Olet oikeassa sa-mi-ra-sama. *nod*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 15, 2007 8:23 am
... horror, blood splatter... Splatter, splatter~! Blood comes out, people die, yay disgusting~! The demon they try to ward off laughs "Ku, ku", the mangled bones go "squelch" and burst out-- Liftis on taas elementissään ja jatkaa maailmanvalloitustaan Oudon Ihmisen nimen alla. Ysiykkösiä olikin vissiin vain pari, enkä ole edes luokan vanhin (se oli tärkeä tieto minulle).
Toistaiseksi olen ihan perhanan tyytyväinen tänne tulooni. Täällä voi ottaa pääaineeksi animaatiota tai sarjakuvanpiirtoa tai jotain muuta vähintään yhtä kivaa heart Mutta se on vasta kolmantena vuonna se.
Koulumatka on 5km. Kävellen (eh, en mie uskalla pyörää ottaa, joku vielä varastaa sen!). Salakavala keinoni harrastaa liikuntaa opiskeluaikanani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 4:51 am
Hmm... melkoisen mielenkiintoiseksi muuttui tämäkin systeemi.
Suoraan sanottuna, minulla ei ole ikinä enää koulussa mitään hajua mitä pitää tehdä. Olen nyt saanut kaksi erilaista lukujärjestystä, joista toinen väitti että minulla on vain 4 tuntia viikossa koulua. Nyt sitten sain toisen joka sanoo että minulla onkin enemmänkin koulua. Loogista, kyllä, mutta helvetin hämmentävää.
Noh... Ei täsä mittää. Hyvin männöö jne. kuhan tekee mitä sanotaan eikä yhtään enempää eikä vähempää. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 20, 2007 7:57 am
crying "Loistavaa, täydellisiä, nappisuoritus!" Kukaan opettaja ei ole koskaan aikaisemmin sanonut minulle noin! crying
Nyt jos vielä vanhemmat oppilaat lakkaisivat mulkoilemasta meitä kuin myrkyllistä limakasaa, niin oloni voisi olla jopa kotoisa cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 3:58 am
Ihan kivaahan se on tottakai että on maanantaisin ja tiistaisin vain sen 1,5h koulua, mutta kyllä se pikkasen vituttaa raahautua 10km matka pelkästään sitä varten. stare
Noh... Keskiviikosta perjantaihin on sitten vähän enempi koulua. Viimeksikin jopa pilkoimme purjoa. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 12:52 pm
Menin ottaneeksi pari kurssia lisää ekaan jaksoon -> jakso täynnä, + päällekkäisyys (HI5 itsenäisesti parin kurssin aikana). Lisäksi tiistaisin huilu- sekä teoriatunti -> Kotiin vasta seitsemän jälkeen, läksyt tekemättä. Hmm, kauankohan kestän ennen stressin tuloa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 21, 2007 1:32 pm
Onneksi kursseja voi jättää pois 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 22, 2007 10:38 am
Liftrasir Onneksi kursseja voi jättää pois 3nodding Tietenkin tylsät kurssit ovat pakollisia D: Ja kivoimmat kurssit niitä, joilla täytin vaparit. Silti, läksyjen teko on nyt iso urakka... (miksi istunkaan koneella? Ai niin, tehdäkseni sopivan stressin, että teen läksyjä tehokkaammin)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 12:47 pm
Luulin jo saavani vanhaintanssipuvun mummon hääpuvusta, mutta se onkin poltettu joskus siivouksessa (tädin toimesta). Miksei pukuliikkeillä ole netissä kuvia mekoista? Laiskottaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:46 am
Tietotekniikan perusteet! Ei olekaan kuin... viides tietotekniikan peruskurssi millä olen elämäni aikana ollut razz Sain ihanan salasanankin! ³2£Gf)NHz# Kerrankin ovat panostaneet noissa razz Henki ja elämä menee jo pelkän käyttäjätunnuksen muistamisessa. Onneksi sentään salasana on vaihdettavissa.
Taidehistoria alkoi lupaavasti. Liftis: Jes, nyt nähdään koinko historianörttien kera valaistumisen! Jee jee taidehist--Zzzzz.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 6:21 am
Liftrasir, mitä oikein opiskelet? smile (ei, en jaksa selata taaksepäin lol )
Pitäisi nyt valmistua keväällä, hieman hirvittää. Jos nytkin alkaisi kirjoittamaan opinnäytetyön kirjallista eikä vaan surfailisi täällä. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 20, 2007 12:56 am
Koulussa on kivaa vain: Välitunnit, kässä (olen 10 oppilas kässässä. *Leso*), likunta ja hissa! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|