| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 11:18 pm
Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 11:22 pm
kiek Klinkt goed smile Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral ik vind de burger king weer beter XD daar hebben ze van die wazige kringel frietjes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 12:13 am
XDmaster4 kiek Klinkt goed smile Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral ik vind de burger king weer beter XD daar hebben ze van die wazige kringel frietjes En voor de rest zeer weinig voor mensen die geen vlees hoeven : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:19 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kiek Klinkt goed smile Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral ik vind de burger king weer beter XD daar hebben ze van die wazige kringel frietjes En voor de rest zeer weinig voor mensen die geen vlees hoeven : / I know... das niet leuk : jammer genoeg verkopt vlees goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 3:49 am
XDmaster4 Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:10 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥•NS reisplanner anders wel... Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:21 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥•NS reisplanner anders wel... Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3 •♥• Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 4:44 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥•NS reisplanner anders wel... Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3 •♥• Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden.. •♥• Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 5:16 am
Hey, ik weet niet of ik kom als er veel mensen zijn die willen dat ik kom dan kom ik misschien wel! PS. ik kom uit Waalwijk is er iemand anders die ook uit Waalwijk komt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 8:28 am
Ik ken je niet, dus daar heb ik geen mening over en ben neutraal ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 7:23 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• Waar kom jij vandaan dan? o.o
Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy! •♥• spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥•NS reisplanner anders wel... Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3 •♥• Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden.. •♥• Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD is goed dat je iets zoekt voor iedereen mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 7:31 am
XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa •♥• O.o de reisplanners kennen het geeneens •♥• NS reisplanner anders wel... Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3 •♥• Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden.. •♥• Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD is goed dat je iets zoekt voor iedereen mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van) HEY ik woon in boxtel XD !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 8:41 am
•♥• Dan 11:30 afspreken? (volgens de nsplanner is dat het eerste tijdstip dat XDmaster kan aankomen) ((moet ie wel 4 keer overstappen en nog een eindje lopen)) sweatdrop anders wordt het denk ik te laat.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 9:14 am
Darlaa •♥• Dan 11:30 afspreken? (volgens de nsplanner is dat het eerste tijdstip dat XDmaster kan aankomen) ((moet ie wel 4 keer overstappen en nog een eindje lopen)) sweatdrop anders wordt het denk ik te laat.. •♥• Sja, XDmaster KAN er dus wel naartoe fietsen zonder problemen, maar heeft gewoon een hekel aan fietsen staat in zijn eerdere post... 11:30 vind ik dus te laat, alleen maar omdat XDmaster een hekel heeft aan fietsen hoor... Ik bedoel, dan fiets je maar een keer, want om nou iedereen te laten wachten omdat jij niet wil fietsen? Sorry, dat vind ik een beetje.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 31, 2006 11:19 am
Wat XDmaster zei, een Pizzaria is wel een goed idee... Is iedereen het hier mee eens? We hebben hier een pizzaria op makkelijk te bereiken afstand van het station smile (3/4m lopen) En is tot 22:00 op zondag open. Hou je niet van pizza, ze schijnen er ook heerlijke knoflookbroodjes te hebben? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |