Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 11:18 pm

Darlaa
Waar kom jij vandaan dan? o.o

Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy!
spoordonk klein rotdoprje waar bijna nooit een bus komt XD
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 11:22 pm

kiek
Klinkt goed smile
Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral
ik vind de burger king weer beter XD daar hebben ze van die wazige kringel frietjes

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Jul 30, 2006 12:13 am

XDmaster4
kiek
Klinkt goed smile
Ik vind de mac ook beter dan de burgerking... maargoed Utrecht centraal is idd erg groot en er moet toch wel wat open zijn tussen 18:00 en 19:00 .. lijkt mij.. of alles is pot dicht en we moeten maar gelijk doorrijden naar huis neutral
ik vind de burger king weer beter XD daar hebben ze van die wazige kringel frietjes

En voor de rest zeer weinig voor mensen die geen vlees hoeven : /
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 2:19 am

Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
kiek
Klinkt goed smile

En voor de rest zeer weinig voor mensen die geen vlees hoeven : /

I know... das niet leuk : jammer genoeg verkopt vlees goed

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 3:49 am

XDmaster4
Darlaa

Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy!

O.o de reisplanners kennen het geeneens
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 4:10 am

Darlaa
XDmaster4
Darlaa

NS reisplanner anders wel...
Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 4:21 am

Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
XDmaster4
Darlaa

Maargoed, ik ga vanmiddag/morgen/overmorgen proberen iets te vinden waar we allemaal wat kunnen eten wat we willen :3

Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden..
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 4:44 am

Darlaa
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
XDmaster4
Darlaa

Wouw volgens de nsplanner moet ie eerst 10 km fietsen naar boxtel is dat veel? ik weet echt niks van afstanden..

Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding

Oranjekorfbalpizza!

Double_D_1993

PostPosted: Sun Jul 30, 2006 5:16 am

Hey, ik weet niet of ik kom als er veel mensen zijn die willen dat ik kom dan kom ik misschien wel! PS. ik kom uit Waalwijk is er iemand anders die ook uit Waalwijk komt?
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 8:28 am

Ik ken je niet, dus daar heb ik geen mening over en ben neutraal ^^

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 7:23 am

Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
XDmaster4
Darlaa

Dat komt omdat jem op "Fietsen naar dichtsbijzijnde" hebt staan, kies openbaar vervoer, dan zie je dat er een bus naartoe gaat 3nodding
ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD
en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD

is goed dat je iets zoekt voor iedereen
mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van)
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 7:31 am

XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa
Oranjekorfbalpizza!
Darlaa

ja daarom neem ik ook de bus naatr boxtel valt wel mee om te fietsen maark heb gewoon een hekel om te fietsen XD
en ja inderdaad voor mensen die geen flees hoefebn is er weinig dan is er bij mac donalds meer maar bij die hamburgers van de mac zit weer haast geen vlees XD

is goed dat je iets zoekt voor iedereen
mischien naar een pizzaria ( ik weet niet of er die in restaurantvorm zijn ofzo maar pizza's heb je heel veel soorten van)

HEY ik woon in boxtel XD !

ani_falkon

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 8:41 am

Dan 11:30 afspreken? (volgens de nsplanner is dat het eerste tijdstip dat XDmaster kan aankomen) ((moet ie wel 4 keer overstappen en nog een eindje lopen)) sweatdrop anders wordt het denk ik te laat..
PostPosted: Mon Jul 31, 2006 9:14 am

Darlaa
Dan 11:30 afspreken? (volgens de nsplanner is dat het eerste tijdstip dat XDmaster kan aankomen) ((moet ie wel 4 keer overstappen en nog een eindje lopen)) sweatdrop anders wordt het denk ik te laat..

Sja, XDmaster KAN er dus wel naartoe fietsen zonder problemen, maar heeft gewoon een hekel aan fietsen staat in zijn eerdere post... 11:30 vind ik dus te laat, alleen maar omdat XDmaster een hekel heeft aan fietsen hoor... Ik bedoel, dan fiets je maar een keer, want om nou iedereen te laten wachten omdat jij niet wil fietsen? Sorry, dat vind ik een beetje.... sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Jul 31, 2006 11:19 am

Wat XDmaster zei, een Pizzaria is wel een goed idee... Is iedereen het hier mee eens? We hebben hier een pizzaria op makkelijk te bereiken afstand van het station smile (3/4m lopen) En is tot 22:00 op zondag open. Hou je niet van pizza, ze schijnen er ook heerlijke knoflookbroodjes te hebben? xd
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games