|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:59 am
Sostrate Nidder Sostrate Nidder Det �r fint xd Rockkv�ll ig�r... \m/(",) ... Oj, vad ful den smajlin var.. xp Ujuj ^__^kul!!! whee Jaaoo. Min kompis' band ägde kvällen. XD Trummisen var ju helt otrolig eek whee Hehe...jag missade oskars senaste spelning .__. var iof f�r att jag inte visste vad hans band hette och att jag inte visste att de skulle spela >o< ajdå.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 2:59 am
Jetzudan Rebirth Memmi_Chan hu? jag kan inte talibanska sweatdrop Det 䲠spanska ffs. XP Och det DU skrev 䲠talibanska. o_o jag skrev potatis på grekiska sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:00 am
Memmi_Chan Jetzudan Rebirth Memmi_Chan hu? jag kan inte talibanska sweatdrop Det 䲠spanska ffs. XP Och det DU skrev 䲠talibanska. o_o jag skrev potatis på grekiska sweatdrop What... the crap. o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:02 am
*har duschat och blir istället hyperaktiv* @_@ KYAAAH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:03 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*går till bröd hyllan och tar ett paket julknäcke* muuuums!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 3:04 am
Beppo Beruru *går till bröd hyllan och tar ett paket julknäcke* muuuums!! whee Stranger.. ninja xp Dig har jag inte sett förut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Sostrate Nidder Sostrate Nidder Det �r fint xd Rockkv�ll ig�r... \m/(",) ... Oj, vad ful den smajlin var.. xp Ujuj ^__^kul!!! whee Jaaoo. Min kompis' band ägde kvällen. XD Trummisen var ju helt otrolig eek whee Hehe...jag missade oskars senaste spelning .__. var iof f�r att jag inte visste vad hans band hette och att jag inte visste att de skulle spela >o< ajdå.. sweatdrop Jo v___v myuu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*dansar omkring* Dino, dino! Do da do da!! Your a pink little dinousaur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|