|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:48 pm
Hopey Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^ Ja ^^ det vore jättebra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:51 pm
Sostrate Hopey Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^ Ja ^^ det vore jättebra! pale.Blaec tyckte han blev j䴴es?^; Det 䲠min "How to draw Manga"-kursledare ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:53 pm
Hopey Sostrate Hopey Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^ Ja ^^ det vore jättebra! pale.Blaec tyckte han blev j䴴es?^; Det 䲠min "How to draw Manga"-kursledare ninja Ooooh whee ^^ har inget sådant xD har bara läraren som lär mig stuff på photoshopXD sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:54 pm
Nightmare Asura u.u .. *G岠in igen, tar en chokladkaka, och g岠ut* .. .___.; *vinkar* tjingeling
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:55 pm
.. *Mummlar och stänger dörren efter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:02 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^ Ja ^^ det vore jättebra! pale.Blaec tyckte han blev j䴴es?^; Det 䲠min "How to draw Manga"-kursledare ninja Ooooh whee ^^ har inget sådant xD har bara läraren som lär mig stuff på photoshopXD sweatdrop Åhå, men det är ju också bra att lära sig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:03 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^ Ja ^^ det vore jättebra! pale.Blaec tyckte han blev j䴴es?^; Det 䲠min "How to draw Manga"-kursledare ninja Ooooh whee ^^ har inget sådant xD har bara läraren som lär mig stuff på photoshopXD sweatdrop Åhå, men det är ju också bra att lära sig ^^ Jo<__<; skall fortsätta sedan med 3D-animering ^^ om jag nu är 100% säker..annars blir det programmering xD Woot, älskar att gå i gymnasiet whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:10 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:18 pm
.. Såg jag i syne, eller hade Hopey Romani Glasses på sig? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:20 pm
Omg, jag såg inte i syne! Det är verklighet! O___O!!!
*Svimma* Våra drömmar har gått i uppfyllelse! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:22 pm
.. Varför är jag alltid som mest aktiv när folk inte är här? =__= Mitt andra jag: För att du inte vill skämma ut dig för dom andra << .. Yeah, right.. rolleyes *Skutta iväg och köper ett par Romani Glasses*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:25 pm