|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:21 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey .. *Ställer sig och petar på en hylla* .. *glompar* eek Iep! *Rädd* o.o Ujuj, f?t XP >o< ^^ *pet* how be ye? Oh, det är lungt ^^; Rätt bra, om man bortser från handen.. Men ja.. Själv då? Handen?what happened?x.x sj䬶 䲠det bra..xD f?om min fot .__. Oh, har vrickat den bara.. Eller, det 䲠handleden jag vrickat.. ._. Vad har h䮴 med din fot d忠.__. Typ samma sak >o< Ramlade tack vare min tunga väska.... foten vred sig och hela tyngden hamnade på foten ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:25 pm
.. ù_u *Smyger tyst ifrån hörnet och mot utgången* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:26 pm
Nightmare Asura .. ù_u *Smyger tyst ifrån hörnet och mot utgången* .. O_o!!! *kastar en mjuk boll på*Ooii! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:30 pm
.. *Slår bort bollen och går ut, stänger dörren efter mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:33 pm
Hopey Precis.. *Gr䶥r lite i fickan* Schnailish tycka synd om dig.. *H嬬a fram* ._. Awww ^__^*klappar schnailie* Schnailish tycker synd om dig också x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:39 pm
Hopey Sostrate Hopey Precis.. *Gr䶥r lite i fickan* Schnailish tycka synd om dig.. *H嬬a fram* ._. Awww ^__^*klappar schnailie* Schnailish tycker synd om dig också x.x Tihi, har nu en bild p堓chnailish.. Beh? bara scanna ^^ Woot!! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:40 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Precis.. *Gr䶥r lite i fickan* Schnailish tycka synd om dig.. *H嬬a fram* ._. Awww ^__^*klappar schnailie* Schnailish tycker synd om dig också x.x Tihi, har nu en bild p堓chnailish.. Beh? bara scanna ^^ Woot!! whee heart Mwahaha, hn blev rätt söt.. Men jag tycker som det saknas något.. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:41 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Precis.. *Gr䶥r lite i fickan* Schnailish tycka synd om dig.. *H嬬a fram* ._. Awww ^__^*klappar schnailie* Schnailish tycker synd om dig också x.x Tihi, har nu en bild p堓chnailish.. Beh? bara scanna ^^ Woot!! whee heart Mwahaha, hn blev rätt söt.. Men jag tycker som det saknas något.. .__. Jasså? själv vet jag ju inte vad <_< I havent seen it...yet ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:45 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Precis.. *Gr䶥r lite i fickan* Schnailish tycka synd om dig.. *H嬬a fram* ._. Awww ^__^*klappar schnailie* Schnailish tycker synd om dig också x.x Tihi, har nu en bild p堓chnailish.. Beh? bara scanna ^^ Woot!! whee heart Mwahaha, hn blev rätt söt.. Men jag tycker som det saknas något.. .__. Jasså? själv vet jag ju inte vad <_< I havent seen it...yet ninja Precis, ska försöka scanna in den imorrn så du kan få se? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|