|
|
|
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 2:51 pm
OmM: Ik ben een van mijn rijdtesten(?) geslaagd. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 3:44 am
][Boude][ OMM: Vandaag zijn mijn opa en oma van mijn moeders kant 50 jaar getrouwd. Ik zelf vind dat een hele prestatie 3nodding Alleen vanmiddag moet ik naar hun feest toe, en wat nou niet zo fijn is. Ik zit daar dan met allemaal oudjes of juist hele jonge koters daar gonk Any advice how to survive that without getting bored stiff from it? crying speel met de kleintjes ben de grote "neef". stoeien enzo. hun vangen. vinden ze meestal wel leuk. en voor jou is het beter dan wat anders.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 3:45 am
DavidGemmell OmM: Ik ben een van mijn rijdtesten (?) geslaagd. mrgreen dat is een hele moeilijke zin om te vertelen naar het nederlands denk ik.
"ik ben geslaagd voor mijn rij examen." of "ik ben geslaagt voor mijn theorie/practijk" ik denk dat je dat bedoelt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 1:51 pm
Omm; Jeeeej heb eindelijk zelf ook de foto's van de grote vakantie spanje nog razz moesten nog worden na besteld
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 3:41 am
time to move on , na een paar zware weken denk ik dat het tijd is om het tog eve van me af te gooien en verder te gaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 10:42 am
OMM: Cafepress of lulu? Of allebei? Mmmmm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 10:52 am
OmM: wow, cafepress heeft veel info om te lezen *faints* -Leest het anyway xD-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 11:07 am
Tja, pas als je de faq bij lulu goed uitpluist merk je dat je eerst je boek zelf moet kopen XD Voordat je hem mag publiceren XD Dus je zit altijd aan 1 aankoop ervan vast XD Dat heb ik bij cafepress nog niet gezien.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 27, 2006 2:38 pm
Pfft bushalte voor me deur is opgeheven door werkzaamheden, tot en met mei 2007. Joepie, word iedere dag lopen naar bus 80 om naar school te gaan, en 3 x in de week naar me werk lopen.
Joh wat zal ik een conditie krijgen.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 3:06 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 9:59 am
xd
Nu on my mind; Vriendje is ziek neutral Maar zal morgen wel weer beter gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 1:45 pm
OMM: *goedemorgen, XXXX klantenservice waarmee kan ik u van dienst zijn?*
"Oh, wat klink jij vriendelijk en lief!" (klant meende het serieus!!)
en een andere klant:
"Nou, jij bent echt proffessioneel!!" (en die andere klant meende dit ook!!"
Dit laat je vliegen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:05 pm
kittyocean OMM: *goedemorgen, XXXX klantenservice waarmee kan ik u van dienst zijn?* "Oh, wat klink jij vriendelijk en lief!" (klant meende het serieus!!) en een andere klant: "Nou, jij bent echt proffessioneel!!" (en die andere klant meende dit ook!!" Dit laat je vliegen XD Pas op voor het plavond blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:08 pm
Geen zin lol heb het idee dat het al vrijdag is en morgen weekend, maar de waarheid dat het pas woensdag is is toch net ff iets minder razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 29, 2006 2:12 pm
The Forbidden Angel Geen zin lol heb het idee dat het al vrijdag is en morgen weekend, maar de waarheid dat het pas woensdag is is toch net ff iets minder razz if the word will end tomorow , you only lived today zo zegen ze dat volgens mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|