|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 27, 2005 4:33 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 7:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:24 am
+ kom hem från Turkiet igår + Turkisk tzatziki är skitgott + få sova i min egen säng. (hotellsängarna suger) heart + svenska klimatet! heart + ensam hemma i två-tre veckor nu
- man ska inte leka i för höga vågor sweatdrop blåmärken på knäna. - turkiska killar o män är j-vligt efterhängsna gonk - flagnar på armarna. soleksem på smalbenen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 9:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 11:53 am
+ Har flyttat + Silent hill 3 + jolt + Frank Zappa och Alice Cooper
- Fick ingen Arckanum platta, någon snubbe bjöd över mitt bud crying - Damm - Orkar inte vara social längre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 12:57 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:03 pm
Veckans +/- (typ 5dagar tillbaka)
+ Pocky + Msn + Helgon funkar! + �ga Meijerem i Last Blade xD + Metal + Ceph + Cola + Tr�ffa en kompis + Terva Leijona
- Farsan - L�st ut boken, har inget att l�sa nu - F�r varmt n�r man ska sova - Kan inte sova - Tr�tt - Hungrig - Vissa personer.. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 1:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 2:10 pm
+ [plus] Nassima på stan ^_^ Söta kläderna! O_o; ("Kan jag få dig?") Baguetteskills! xDDD *dör av skratt* Du är en dröm att göra baguetter åt! Baguettjej: Ska jag blanda oliverna? Eller vill du ha en speciell färg? N: Ehm... Näe, jaa... Nej, inte vad jag vet. BT: >.o *lägga på* Vill du ha det och det (vad det nu var)? N: Jag vet inte. *vänder sig till mig* Vad tycker du? xd (sorry for the out of place-uttalandet) Goooott ^__^ (fast svårt att äta xD) Mina trosors intelligenata uttalande: "I want to be your princess" Bussen! O.o Jag fattade ingenting! xD Matteskills, verkligen. Mina matematiska kunskaper är nere på 0- ffs! Donnie Darko heart Åker snart O_O Läskigt... men kul... och läskigt...
- [minus] En hemskt konstig värld... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 28, 2005 2:28 pm
+ Nya Naruto, like always ^^
- Sympati för Alen T___T I'll miss you. - Valgarv spöa mig i magic, igen <__< I've lost my mojo! T____T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|