|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 09, 2014 11:00 am
2 een doet het niet meer en doet nu dienst als usb en de ander doet het nog maar ik gebruik mijn telefoon nu voor muziek razz
Ooit iets klaargamaakt in een pan/ kom (oid) wat je eigenlijk daarin normaal niet klaarmaakt (zoals pannekoeken bakken in de wok, Ja dat heb ik gedaan razz )?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2014 2:01 am
ik maak vanalles in een wok klaar... dus voor mij is alles normaal XD en gebruik vanalles als beslagkom wat ook niet hoord... een snijplank als placemat, een fruitschaal als beslagkom... you name it!
slagroom: met of zonder suiker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 10, 2014 6:45 am
Met, ik vind die andere zoetmakers zo smerig
Wat voor ijs vind jij erg lekker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2014 2:35 am
vanille, citroen, banaan... ligt een beetje aan de mood
lekkerste eten ooit!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 11, 2014 3:31 pm
Aaah dat is moeilijk vind zoveel lekker >.< maar je kan altijd blij maken met ijs en dan roomijs en dan chocolate chipcookie dat is echt enorm lekker
Op naar de..... om te.... (vul de stipjes in)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2014 1:42 am
tram om te werken sorry, ben niet creatief XD
Je hebt geen geld (echt niet), maar je beste vriend(in) is jarig. Wat doe je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 12, 2014 3:08 pm
Ehm dat is een lastige, ik zal proberen om iig langs te komen en ik zou eerlijk tegen haar zijn dat ik het geld er echt niet voor heb en ik zal haar helpen op de dag als ze de verjaardag viert.
wat doe je als je net voor de gek bent gezet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 14, 2014 2:09 am
proberen mee te lachen en niet te huilen. Of weglopen als het me te veel word.
Iemand zegt dat jij van een geaardheid bent wat je niet bent. Dat verkondigt hij/zij zo hard, dat andere mensen dit nu ook gaan zeggen. Wat doe jij? (Heb ik namelijk meegemaakt en dat is echt de spuigaten uitgelopen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 15, 2014 7:20 am
Ai ik zou zo iets hebben van je vrienden weten echt wel wat je geaardheid is en als ze geloven van een persoon dat je iets anders bent dan kennen ze je niet goed genoeg. Verder zou ik me er geen zorgen over maken want ik weet toch dat ik hetro ben en verder als ze me ermee gaan pesten dan zou ik zoiets hebben je bent met vriend niet meer want vrienden plagen elkaar maar gaan elkaar niet pesten zodat het de spuitgaten uitloopt. Eigenlijk zou ik het grotendeels negeren, vaak als je er aandacht aan besteed dan gaan ze alleen maar verder omdat ze dan er de reactie uitkrijgen die ze willen hebben.
Het kleinste knuffeltje die je heb en hoe ben je eraan gekomen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2014 5:09 am
pfoei, dat weet ik echt niet. Wel mijn grootste: een hond. Van mijn ouders. lag altijd aan mijn voeteneind.
Er moet een was in! scheidt je je was, of alles bij elkaar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 16, 2014 5:49 am
Hangt af van de hoeveelheid was en of er witte bonte en donkere was tussen zit. Meestal scheid ik de witte was en bonte en donkere was doe ik meestal bij elkeaar XD
Wat heb jij gedaan dit weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2014 11:34 am
verder aan mijn pop gewerkt. was laat aangekomen wegens een defecte tram (okay, ongeval met auto, maar dat klinkt wat akeliger) dus kon weinig doen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2014 3:29 am
Ehm kitty je bent je vraag vergeten XD
Wat vind jij van dat vliegtuig die verdwenen is, en wat is er volgens jou gebeurd met dat vliegtuig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 22, 2014 2:25 pm
ik hoop dat er gewoon een technisch mankement was.... want dan zou het niet de zotheid van de mens zijn
En sooooorrry XD
Best bday party/present ever?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 23, 2014 5:05 am
Dat was de verjaardag van mijn vriend we wisten hem naar buiten te lokken en we hebben toen een waterballonen gevecht gehouden was erg leuk XD
In welk spel was jij ineens goed ook al speel je het niet zo vaak? (mag computer of bordspel oid zijn)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |