|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 11:53 am
omm : ben de hele week al in een oppperbest humeur ^0^ en ik krijg ook veel complimentjes van leraren de laaste tijd biggrin
bijvoorbeeld vandaag ik had een engels examen toets om te oefenen voor het echte examen dus vandaag kregen we ons punt terug en ze komt net bij mijn proefwerk blaadje ze stopt kijkt me aan en zegt steffie ik heb nog nooit iemand gezien met ZOON hoog cijfer voor een examen toets wat ben je toch weer een talent !
ik had een dikke 9.3 ^^ ^0^! dat maakte mijn dag echt helemaal goed razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 3:38 pm
Wááárom gaat der bij mijn altijd alles mis! Gezeik gezeik en nog eens gezeik! 2 urendurende gesprekke gehad, waarvan 1 iemand in een depressieve bui was, de ander had ook alleen maar problemen, en dan ken ik eindelijk douche om 12 uur snachts, doet die godverdomme douche het niet! Staat op zn heetst, alleen maar koud water!! Heerlijk na zo'n dag waarop je 2 x gesport hebt en naar paard ruikt.... En ik moet het minstens zonder douche uithouden t/m woensdag!! misschien nog wel langer..... great. Sloppewijk. mad mad mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 10:42 pm
*hugs* Dat is echt lullig voor je. En altijd 'cheer-up-duty' is ook niets; heb ik ook zo vaak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 2:41 am
Bleh zucht, kan niet naar de opleiding waar ik al die tijd naartoe heb geprobeerd te werken omdat t te duur is ($ 50.000 dollar) dus ik moet nu een andere vervolg opleiding zoeken sad sad sad sad sad sad sad ( een minder goeie) echt kut is dat ik had er zo enorm naar uit gekeken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 3:44 am
aww thank you kit, hey maar eastvane kan je niet eerst een tijdje gaan werken en gaan sparen en dan later alsnog die opleiding doen als je genoeg geld heb?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 4:18 am
Eastvane Bleh zucht, kan niet naar de opleiding waar ik al die tijd naartoe heb geprobeerd te werken omdat t te duur is ($ 50.000 dollar) dus ik moet nu een andere vervolg opleiding zoeken sad sad sad sad sad sad sad ( een minder goeie) echt kut is dat ik had er zo enorm naar uit gekeken. das wel heel duur confused al weet ik zeker dat je bij een andere opleiding ook iets moois leert. @The Forbidden Angel: kun je niet bij je vriend douche?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 9:04 am
On my Mind: ik moet pillen slikken, de eersten gingen nog wel maar daarna zijn er 2 opengebarsten, ik heb een keer overgeslagen en daarna moet ik die 2 opengebasten pillen nemen, nu weet ik waarom er een hoesje om zat.... Ze waren niet echt wat je noemt lekker. Volgen mij heeft het medicein bijwerkingen die ik heb, na zo'n pil heb ik buikpijn, maar ik moet de keur ondanks afmaken, ik zou anders bacterïeen creëren die er tegen bestand zouden zijn..... sad en ik ben flink verkouden geworden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 9:37 am
@17 ja dacht ik ook, van het weekend en maandag gelukkig wel. Alleen vandaag dinsdag en woensdag is me vriend bij mij dus schiet niet op razz Woensdag komt de loodgieter gelukkig biggrin
On my mind; Pff ik doe hyper, praat veel, maar diep van binnen heb k een kutgevoel mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 10:18 am
number_17 on my mind. heb de zenuwen van de telefoon opnemen gekregen en natuurlijk het nieuwe album van ayreon! Ayreon! <3 Dat liedje 'Day Sixteen-Loser' kan ik echt vaak horen zonder het zat te worden haha. Vind ze eigenlijk een beetje te ... ja... 'slap' voor mijn smaak, maar ik kan er op zijn tijd wel van genieten. OMM: Pffff. Chaos op mijn kamer, net klaar met opruimen. Zo ver laat ik het niet meer komen, haha. En waarom doet mijn vriend zo afstandelijk... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 12:27 pm
OMM: DA vind het leuk om alles klein te houden ¬¬ nu mag iedereen alles downloaden om te zien ¬¬ . En verder ben ik in een *** humeur en nee, ik wil er NIET over praten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 12:49 pm
*hugs* Hoeft toch ook niet.
Ow en nog een hug *hugstodead* voor de tekeningen <3
OmM: morgen 2 wedstrijden en dan stappen met team! Ow en een pyjamafeestje xD Nou ja nu heb ik de sinterklaas liedjes aan mijn hoofd xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 12:51 pm
Ik wens je succes!!! *hugs* and you're welcome!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 2:38 pm
Uumie-chan number_17 on my mind. heb de zenuwen van de telefoon opnemen gekregen en natuurlijk het nieuwe album van ayreon! Ayreon! <3 Dat liedje 'Day Sixteen-Loser' kan ik echt vaak horen zonder het zat te worden haha. Vind ze eigenlijk een beetje te ... ja... 'slap' voor mijn smaak, maar ik kan er op zijn tijd wel van genieten. OMM: Pffff. Chaos op mijn kamer, net klaar met opruimen. Zo ver laat ik het niet meer komen, haha. En waarom doet mijn vriend zo afstandelijk... sad wow iemand met smaak eek maar dat wist ik al want je luistert ook cradle :p
@forbidden angel: ow dat scheelt al weer 3nodding
on my mind: *gaat erjen lucassen e-mailen voor zijn eige ideen voor het nieuwe ayreon album* wie weet kan ik hem helpen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 2:09 am
OMM: Vandaag zijn mijn opa en oma van mijn moeders kant 50 jaar getrouwd.
Ik zelf vind dat een hele prestatie 3nodding Alleen vanmiddag moet ik naar hun feest toe, en wat nou niet zo fijn is. Ik zit daar dan met allemaal oudjes of juist hele jonge koters daar gonk
Any advice how to survive that without getting bored stiff from it? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 6:20 am
Nou, je k**t altijd verstoppertje spelem en je dan zo goed verstoppen dat je een tukkie k**t doen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|