|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:19 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa Ah eek wat een engerd ben jij ineens! ik ?? Alien!!! *rent weg* kom maar achter mij *haalt een plasmagun uit zn broekzak* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:31 am
XDmaster4 QYDrop XDmaster4 QYDrop met U xp met mij gaat het wel goed hoor mrgreen ja u ja u ziet er zo rijk uit dat ik u U noem XD je k**t over drijven hoor , naj alaat maar laat dat u maar ziten oke cool hehe weet ik XD ik zal er aan denken MENEER xp wat jij wil kerel , jonge man , dr. , pr. , ......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:38 am
Count Flo Darlaa XDmaster4 Darlaa Ah eek wat een engerd ben jij ineens! ik ?? Alien!!! *rent weg* kom maar achter mij *haalt een plasmagun uit zn broekzak* domokun Niet schieten!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:51 am
Darlaa Count Flo Darlaa XDmaster4 Darlaa Ah eek wat een engerd ben jij ineens! ik ?? Alien!!! *rent weg* kom maar achter mij *haalt een plasmagun uit zn broekzak* domokun Niet schieten!!! eek Tis voor die alien blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:55 am
zecht in een miljoen verschilende tallen hallo tegen de alians en krijgt ook and woord ' HALLO ' nederlands?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:57 am
Jah vind je't gek?! tis XDmaster!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 11:58 am
Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:02 pm
Zakou Nenharma Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP Coowl domokun ik wil ook weten hoe jij er van binnen uitziet domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:06 pm
Count Flo Zakou Nenharma Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP Coowl domokun ik wil ook weten hoe jij er van binnen uitziet domokun Jij!! jij bent een alien! O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:08 pm
Darlaa Count Flo Zakou Nenharma Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP Coowl domokun ik wil ook weten hoe jij er van binnen uitziet domokun Jij!! jij bent een alien! O_o Neej hoor ben alleen gek domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:10 pm
Count Flo Darlaa Count Flo Zakou Nenharma Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP Coowl domokun ik wil ook weten hoe jij er van binnen uitziet domokun Jij!! jij bent een alien! O_o Neej hoor ben alleen gek domokun beetje maar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:11 pm
Zakou Nenharma Count Flo Darlaa Count Flo Zakou Nenharma Bindt hem vast en snij hem open, ik wil weten hoe aliens er van binnen uitzien. xP Coowl domokun ik wil ook weten hoe jij er van binnen uitziet domokun Jij!! jij bent een alien! O_o Neej hoor ben alleen gek domokun beetje maar?Neej heel veel hoor domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:13 pm
0.o EeP!! *hides* Iemand die gekker is dan lieve Zakou!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 12:14 pm
Zakou Nenharma 0.o EeP!! *hides* Iemand die gekker is dan lieve Zakou!!! Misschien zijn we wel even gek domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|