|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:05 am
Miradjii *kommer in och beskådar storögt alla monster som rör sig omkring i butiken*
Ehmm... Vad händer här? sweatdrop Jag, Annie, invaderar ICA med monster med min magiska OMG Hat från taklampan twisted *pekar på en Coca-Cola flaska, som förvandlas till en robot med röda ögon, vars fötter kan förvandla sig till vad som helst som kan få den att komma fram* *robotens ben förvandlas till stora racerbilhjul och börjar jaga Miradjii* *skrattar uppe på taklampan så att damm trillar ner på golvet i kaoset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:05 am
Midnight Yume Star Shine 91 Midnight Yume *pekar på en clementin, som genast förvandlas till en enorm, orange pälsboll med ett öga, som skäller som en jättehund och rullar mot Silence för att käka upp honom* Hej Peki! Det är jag, Annie. xd *pekar på en spegel som förvandlas till två tvillingninjor med katanas redo att jaga dig och käka upp dig så fort de styckat dig* Spring för livet, bara! xd hejhej e de verkligen du wink wwwhhhaaa gonk Yup! ^^ *Tvillingninjorna hoppar upp på hyllorna kvicka som blixten, och förföljer Star genom hela grönsaksavdelningen samtidigt som de kastar broccoli för att försöka slöa ner henne* *Bokmonstret tittar runt med sina robotögon, och gör en laser så att några burkar tomatsoppa faller rakt ner på golvet, precis nära Aph så att de skvätter upp på hennes kläder ordentligt* ahhhhhhh!!!*springer runt i cirklar så att bena snart flyger av* gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:06 am
*springer in i en hylla* stressed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:06 am
Silence_P Midnight Yume *den enorma pälsbollen känner en lukt av rå biff, börjar käka och kasta burkarna mot glasskylens håll... en av burkarna trillar genom glasskylens glas och ner på Silence's ansikte* *Lermonstret kastar giftiga slime-bitar från sin egen kropp (som genast växer igen) mot Frodo* *Hoppar ur glasskylen o springer runt Pälsbollsmonstret 740 varv tills den blir alldeles för snurrig o svimmar* *Pälsbollen, som är avsvimmad, vaknar efter tio minuter* Mitt tips är... hitta dess svaga punkt. xd *visar ett exempel och kastar en boll på Pälsbollen, så att den hoppar upp förskräckt och timmar omkring* Ett par bollkast borde ta kål på den. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:07 am
Midnight Yume Jag, Annie, invaderar ICA med monster med min magiska OMG Hat från taklampan twisted *pekar på en Coca-Cola flaska, som förvandlas till en robot med röda ögon, vars fötter kan förvandla sig till vad som helst som kan få den att komma fram* *robotens ben förvandlas till stora racerbilhjul och börjar jaga Miradjii* *skrattar uppe på taklampan så att damm trillar ner på golvet i kaoset* o___O Aaaargh!~ *springer panikslaget runt i butiken med roboten efter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:07 am
Silence_P FrodoLouLou *stannar* eek ....ellu whee Jordgubbe? *räcker fram ett plommon* Man Tackar! wink *blir kladdig runt hela munnen* gott 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:08 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *stannar* eek ....ellu whee Jordgubbe? *räcker fram ett plommon* Man Tackar! wink *blir kladdig runt hela munnen* gott 4laugh xd Aaawww!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:10 am
*blir inträngd i ett hörn av roboten, tittar desperat efter utvägar* Boooort! Schaaaas!~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:10 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *stannar* eek ....ellu whee Jordgubbe? *räcker fram ett plommon* Man Tackar! wink *blir kladdig runt hela munnen* gott 4laugh xd Aaawww! *smetar av på närmaste hylla* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:11 am
Midnight Yume *Pälsbollen, som är avsvimmad, vaknar efter tio minuter* Mitt tips är... hitta dess svaga punkt. xd *visar ett exempel och kastar en boll på Pälsbollen, så att den hoppar upp förskräckt och timmar omkring* Ett par bollkast borde ta kål på den. wink *Hämtar min TennisbollMaskin o placerar framför Pälsbollen* Här har du din fula Pälsboll! *slår på FULL POWER*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:11 am
Silence_P Miradjii *kommer in och beskådar storögt alla monster som rör sig omkring i butiken*
Ehmm... Vad händer här? sweatdrop *Viskar* Göm dig medans du kan! Försent! xd *Bokmonstret skrattar torrt med en knastrig röst, och säger, "Hur då, människa? Vill du få fler tomater, kanske? Inte? Nej, jag antar du gillar det här bättre..." och kastar tomatröd färg för träslöjdsarbeten* *Tvillingninjorna kastar gurkor på Star's rygg för att få henne att trilla så de kan käka upp henne* *pekar på en digitalklocka, som förvandlas till en stor katt med ögon, laserröda, som jamar högt, reser ragg och springer efter Jim för att käka upp honom* *Roboten kastar glasspinnar på Miradjii för att få honom att sakta ner så han kan äta upp honom* *Lermonstret kastar fler giftiga slimebitar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:12 am
Antar att det här är min sista utväg! *öppnar sin emo bag och tar fram moderator panel, riktar den mot roboten och bannar den*
Där fick du!~ scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:12 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *stannar* eek ....ellu whee Jordgubbe? *räcker fram ett plommon* Man Tackar! wink *blir kladdig runt hela munnen* gott 4laugh xd Aaawww! *smetar av på närmaste hylla* xp xd blaugh Gott??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:13 am
*tar fram sin helekopterminigun* hehe die!*skuter mot monstren* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 6:13 am
Midnight Yume *Bokmonstret skrattar torrt med en knastrig röst, och säger, "Hur då, människa? Vill du få fler tomater, kanske? Inte? Nej, jag antar du gillar det här bättre..." och kastar tomatröd färg för träslöjdsarbeten* *Skriker* Jag passar faktiskt bra i rött. *Sparkar monstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|