|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:12 pm
Chibi Strawberry *tar fram en liten spegel och tittar i den* cry *slänger spegeln och springer ut* sluta Chibi_Strawberry! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:13 pm
stare FOLK KAN INTE SÄGA NÅGOT!! FÖR DE ÄR INTE FULA!!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:14 pm
Chibi Strawberry stare FOLK KAN INTE SÄGA NÅGOT!! FÖR DE ÄR INTE FULA!!! scream Du är inte ful! Du är jätte söt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Chibi Strawberry stare FOLK KAN INTE SÄGA NÅGOT!! FÖR DE ÄR INTE FULA!!! scream Du är inte ful! Du är jätte söt! nej sluta. jag vill inte leva. jag hatar mig själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:15 pm
Valgarv domokun *H䭴ar polisen och visar att Pet har knark* Polisen: Men..!*Kastar Pet i finkan och tar knarket* 3nodding Varför hatar du mig så mycket?!? crying
*Ser att det är massa snygga killar i finkan* Yay domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:15 pm
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry stare FOLK KAN INTE SÄGA NÅGOT!! FÖR DE ÄR INTE FULA!!! scream Du är inte ful! Du är jätte söt! nej sluta. jag vill inte leva. jag hatar mig själv. SÅ FÅR DU INTE SÄGA! ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:17 pm
THE MUFFIN MAN! gonk heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth THE MUFFIN MAN! gonk heart Var?! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:18 pm
Petsy Jetzudan Rebirth THE MUFFIN MAN! gonk heart Var?! surprised Arne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jo.. jag vill inte vara s娤r.. b夥 psykiskt sjuk och s堪䶬a ful att jag gr崥r av att se mig sj䬶.. NEE! DU ÄR FIN ANNA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry jo.. jag vill inte vara s娤r.. b夥 psykiskt sjuk och s堪䶬a ful att jag gr崥r av att se mig sj䬶.. Du är varken sjuk eller ful, sweatdrop .. du har bara väldigt dåligt självförtroende
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:19 pm
Blixtra Chibi Strawberry jo.. jag vill inte vara s娤r.. b夥 psykiskt sjuk och s堪䶬a ful att jag gr崥r av att se mig sj䬶.. NEE! DU ÄR FIN ANNA! NEEJ! sluta.. jag vill inte höra sådant.. det är fel.. jag är ful.. missbildad, psykisk sjuk idiot..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 12:19 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth THE MUFFIN MAN! gonk heart Var?! surprised Arne. Weise? o.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|