|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:30 am
memmi, jag ska pierca mig imorgon. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:35 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry *funderar* pierca näsan eller inte.. hrrrmmm... Jag har en..p堶䮳tra sidan *petar lite p堲ingen*XD o-o det 䲠s堳? 4laugh Awh, man tackar whee tycker det 䲠j䴴efint. Min mor var lite emot det f? men tyckte det var fint efter =3 gl? dock att s䧡 till far innan xD han var lite f?nad men det gjorde inget f?onom <_<;; sweatdrop oO kan t䮫a mig det. *undrar hur sin mamma kommer reagera* jag fr姡de pappa om jag fick g?det alldelles nyss. han sa bara "t䮫 p堰engarna" razz s堩morgon beger jag mig till redruM och g?et. domokun G?u s嬠bara du t䮫t p堤et ett bra tag om det s場ycker jag det 䲠okej ^^ menmen...har s堪䶬a br崴om!! gonk *stress䴥r* Hai. ^^!! vart ska du? oO; skall på bio med oskar och två till whee ingen svarade när jag ringde så jag loggade in på msn...så står det att jag skall träffa honom 20.00!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:36 am
Sostrate skall på bio med oskar och två till whee ingen svarade när jag ringde så jag loggade in på msn...så står det att jag skall träffa honom 20.00!! gonk Oh. oo då förstår jag att du stressar. hoppas du har det trevligt iaf! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:38 am
Chibi Strawberry Sostrate skall på bio med oskar och två till whee ingen svarade när jag ringde så jag loggade in på msn...så står det att jag skall träffa honom 20.00!! gonk Oh. oo då förstår jag att du stressar. hoppas du har det trevligt iaf! ^^ Jo ^__^det tror jag att jag kommer ha...men nu måste jag rusa!!*kramar snabbt och kutar iväg* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:39 am
Chibi Strawberry memmi, jag ska pierca mig imorgon. xd mm..verkligen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:39 am
Memmi_Chan Chibi Strawberry memmi, jag ska pierca mig imorgon. xd mm..verkligen stare jo.. allvarligt. :\ HEJDÅ SOSTRATE!!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:40 am
Chibi Strawberry Memmi_Chan Chibi Strawberry memmi, jag ska pierca mig imorgon. xd mm..verkligen stare jo.. allvarligt. :\ HEJDÅ SOSTRATE!!! whee FAN HÄLLER!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 10:41 am