|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 5:34 am
On my Mind: ben ziek en heb een heleboel last van m'n stem/keel, s'morgens had ik even geen stem, ik heb het al eens gehad maar dan een stuk langer dus het viel wel mee, ik heb hem nu weer maar ik kan niet meer zo hard schreeuwen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 6:28 am
number_17 The Forbidden Angel On my mind: Aaaahh ben echt zo blij dat ik toch over hetgene wat me zo dwars zit en waar ik me eigenlijk voor schaamde ben begonne smile Pakte echt verassend goed uit, en voel me nu een stuk beter! Al is het probleem nog niet helemaal opgelost en zal dat ook nog wel een jaar duren ofzo, maar goed je kan niet alles hebben en dat heb ik er dik voor over smile wat heb je gedaan dan? surprised Gewoon persoonlijk probleempje maar gaat het nu verder niet om. Gaat om het idee smile kan toch beter alles zeggen wat je dwars zit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 7:09 am
omm yaay mijn nieuwe panic! at the disco tshirt is binnen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:23 am
surprised Waar heb je die weg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 9:38 am
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel On my mind: Aaaahh ben echt zo blij dat ik toch over hetgene wat me zo dwars zit en waar ik me eigenlijk voor schaamde ben begonne smile Pakte echt verassend goed uit, en voel me nu een stuk beter! Al is het probleem nog niet helemaal opgelost en zal dat ook nog wel een jaar duren ofzo, maar goed je kan niet alles hebben en dat heb ik er dik voor over smile wat heb je gedaan dan? surprised Gewoon persoonlijk probleempje maar gaat het nu verder niet om. Gaat om het idee smile kan toch beter alles zeggen wat je dwars zit! idd goed dat het er uit is 3nodding ik hoop dat het je veel helpt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 2:26 am
Kheb weinig on my mind, behalve dan dat m'n heup zeer doet omdat ik er gister tijdens het schaatsen op gevallen ben.. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 3:09 am
on my mind. heb de zenuwen van de telefoon opnemen gekregen en natuurlijk het nieuwe album van ayreon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 9:48 am
On my mind: Oude Italiaanse mannen ergeren! Wij moeten misschien missen Dankviering wegens die oude meerkoet die mijn grootmoeder haar echtgenoot roept. crying Ik geloof dat hij die hartaanval veinsde, om aandacht te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 1:15 pm
Okay, ik begrijp dat je Thanksgiving misschien moet missen omdat 1 familielid een hartaanval fake-te XD? Misschien in het engels?
En OMM: Customers zoals DEZE commission-person ben ik liever KWIJT dan rijk. Wat een zeikerd!! Just accept it!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 1:56 pm
Omm: Het mag weer weekend zijn smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 10:24 am
OMM: Mooooooooeeeee...misschien vandaag vroeg naar bed........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 11:06 am
On my mind: Ik ben al de hele week ziek, maar vandaag probeerde ik weer naar school te gaan, in de zeik natte regen. Dikke kleding aan, regenpak, etc.
Eenmaal op school aangekomen ben ik echt bekaf en zou het liefst flauwvallen sad
Ik probeer mezelf te vermannen en bedenk dat ik wel een PTA kan inhalen die ik dinsdag had gemist, ik dus naar de leraren kamer, komt de coordinator me tegen (die me maandag ziek had gemeld). Ik vertel haar alles en de docent nederlands komt erbij. En vervolgens zeggen ze dat ik naar huis moet gaan omdat ze niet willen dat ik het PTA maak omdat ik nog zo ziek ben en nog steeds uitgeput. Wel hadden ze me een complimentje gegeven voor mijn motivatie, omdat het meestal zo is op onze school is dat leerlingen die niet ziek zijn thuis zijn in plaats van leerlingen zoals ik die naar school toe komen terwijl ze zeer ziek zijn.
Tja.... :/
Morgen ook thuis blijven en uitzieken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 11:13 am
Een indruk heb je zeker gemaakt! Maar als leerkrachten je naar huis sturen... WOW!!
heb ik ook eens gehad XD Mocht ook niet meer op school komen als ik zo ziek was (40 graden XD) . Oh ja, en dan mijn mentrix van 50+ die me adviseerde gewoon een dagje vrij te nemen..... yeah... world's going crazy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |