|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:26 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra MEN! So kan hon inte gora ju >> Tydligen g?on som hon vill. vad irriterande.. >> annars da? Ar allt lugnt? M岠fortfarande ganska d嬩gt. Hur 䲠det med dig? Det duger med mig.. >> Jag ar trott.. okej ja jag är ganska chockad sen är jag jätte glad att jag inte behöver plugga i helgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:26 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra MEN! So kan hon inte gora ju >> Tydligen g?on som hon vill. vad irriterande.. >> annars da? Ar allt lugnt? M岠fortfarande ganska d嬩gt. Hur 䲠det med dig? Det duger med mig.. >> Jag ar trott.. okej ja jag är ganska chockad sen är jag jätte glad att jag inte behöver plugga i helgen. Mja, sjalv moste jag plugga i helgen >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:27 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra MEN! So kan hon inte gora ju >> Tydligen g?on som hon vill. vad irriterande.. >> annars da? Ar allt lugnt? M岠fortfarande ganska d嬩gt. Hur 䲠det med dig? Det duger med mig.. >> Jag ar trott.. okej ja jag är ganska chockad sen är jag jätte glad att jag inte behöver plugga i helgen. Mja, sjalv moste jag plugga i helgen >> okej. Vi lämnade in alla steg idag men det dåliga är att vi måste fortsätta nästa vecka igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:30 am
hmm.. >> jag har tva prov nasta vecka o 1 inlamnings uppgift >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:38 am
Blixtra hmm.. >> jag har tva prov nasta vecka o 1 inlamnings uppgift >> JAghar också två prov nästa vecka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 6:38 am
TessiTuss Blixtra hmm.. >> jag har tva prov nasta vecka o 1 inlamnings uppgift >> JAghar också två prov nästa vecka. Det ar extremt jobbigt >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:00 am
Beppo Beruru fan data kunskapen sluta, tjenixen alla ja inte k�nner Skola nu?? orka det.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:13 am
wtf ja kan inte fiska!!! gonk *tröstäter me polly o glass* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:14 am
Beppo Beruru wtf ja kan inte fiska!!! gonk *tröstäter me polly o glass* crying Yare,yare.. sweatdrop *Klappar honom på axeln*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|