|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 8:09 am
XDmaster4 ButtonFly kittyocean wat voor een werk doe je; en ik neem aan dat je ook voor die tijd betaalt werd??! Ik ben vakkenvuller in een supermarkt. En of ik wordt uitbetaald weet ik niet zeker, hij had t namelijk over iets in m´n eigen tijd ofzo... -_- dan moet je gewoon zeggen van dan doe het zelf maar Ja en dan? Ontslagen worden? Nee, bedankt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 10:56 am
ButtonFly XDmaster4 ButtonFly kittyocean wat voor een werk doe je; en ik neem aan dat je ook voor die tijd betaalt werd??! Ik ben vakkenvuller in een supermarkt. En of ik wordt uitbetaald weet ik niet zeker, hij had t namelijk over iets in m´n eigen tijd ofzo... -_- dan moet je gewoon zeggen van dan doe het zelf maar Ja en dan? Ontslagen worden? Nee, bedankt ze kunnen je niet ontslaan omdat jij niet in je eigen vrije tijd niet door wil werken dan moet je naar zon organisatie gaan waar ze het in de schoolboeken van mij steeds over hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:53 pm
Als hij je weigert uit te betalen kun je beter weg gaan. Klinkt hard, maar dat valt onder UITBUITEN
Heeeeeeee!!! Dat is tegen de wet!!!
Als hij je laat overwerken, dan MOET hij je uitbetalen!!
Je bent misschien niet lid van een vakbond...... maar hij mag dat niet eisen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:36 pm
Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:41 am
The Forbidden Angel Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee en daar wist je niets van af?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 6:07 am
number_17 The Forbidden Angel Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee en daar wist je niets van af? Klinkt heel gek: een vriendin had eens ruzie met mij, en ik niet met haar XD Dus het kan wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:09 am
WTF m´n moederbard devect gonk ..... naja ben blij dat het niet in de toets week gebeurde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:42 am
kittyocean number_17 The Forbidden Angel Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee en daar wist je niets van af? Klinkt heel gek: een vriendin had eens ruzie met mij, en ik niet met haar XD Dus het kan wel XD ja mijn beste vriend had ooit eens ruzie met mij maar waarom weet ik nog steeds niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 10:02 am
QYDrop WTF m´n moederbard devect gonk ..... naja ben blij dat het niet in de toets week gebeurde das heel irritant confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 10:10 am
number_17 QYDrop WTF m´n moederbard devect gonk ..... naja ben blij dat het niet in de toets week gebeurde das heel irritant confused ach ja het was erger ge weest als ik geen laptop had en niet veel zooi op de externehardeschijf had staan ..... maar dan nog is het zwaar balle stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 11:02 am
QYDrop number_17 QYDrop WTF m´n moederbard devect gonk ..... naja ben blij dat het niet in de toets week gebeurde das heel irritant confused ach ja het was erger ge weest als ik geen laptop had en niet veel zooi op de externehardeschijf had staan ..... maar dan nog is het zwaar balle stare ow dah wil ik ook een externe harde schijf XD ja tis erg vervelend ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:08 pm
XDmaster4 kittyocean number_17 The Forbidden Angel Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee en daar wist je niets van af? Klinkt heel gek: een vriendin had eens ruzie met mij, en ik niet met haar XD Dus het kan wel XD ja mijn beste vriend had ooit eens ruzie met mij maar waarom weet ik nog steeds niet XD    Ik wist wel de reden, maar vond de reden geen ruzie waard XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 3:58 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean number_17 The Forbidden Angel Mm blijkbaar schijn ik al een paar weken ruzie te hebben met mijn "beste vriendin" whee en daar wist je niets van af? Klinkt heel gek: een vriendin had eens ruzie met mij, en ik niet met haar XD Dus het kan wel XD ja mijn beste vriend had ooit eens ruzie met mij maar waarom weet ik nog steeds niet XD    Ik wist wel de reden, maar vond de reden geen ruzie waard XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Lol ja nee, ze was heel stil aan de telefoon en ik had weken lang niets van haar gehoord. Ik dacht dat ze gewoon niets te zeggen had aan de telefoon en het druk had, maar daar bleek dus meer achter te zitten razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 3:59 pm
On my mind: Aaaahh ben echt zo blij dat ik toch over hetgene wat me zo dwars zit en waar ik me eigenlijk voor schaamde ben begonne smile Pakte echt verassend goed uit, en voel me nu een stuk beter! Al is het probleem nog niet helemaal opgelost en zal dat ook nog wel een jaar duren ofzo, maar goed je kan niet alles hebben en dat heb ik er dik voor over smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 12:02 am
The Forbidden Angel On my mind: Aaaahh ben echt zo blij dat ik toch over hetgene wat me zo dwars zit en waar ik me eigenlijk voor schaamde ben begonne smile Pakte echt verassend goed uit, en voel me nu een stuk beter! Al is het probleem nog niet helemaal opgelost en zal dat ook nog wel een jaar duren ofzo, maar goed je kan niet alles hebben en dat heb ik er dik voor over smile wat heb je gedaan dan? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|