|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 12:18 pm
Hahaha... är inte det där som att gå fram till en artist och säga att man ska bränna dens skiva? xd Dedu, nu får du inte vara orginell längre! xp
Wasp: Du är så söt i den frisyren!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 5:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 6:12 am
OMG jag är stor flicka O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 6:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 12:10 pm
Miku> Men gif! gonk
Folk är söta ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 4:59 pm

Studentoverall är JÄTTEHÄFTIGT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 6:54 pm
Jag fick veta att man hade overall först för nån vecka sedan. Jag kan inte förstå tjusningen nu, men när jag pluggar på högskola/universitet kanske det är mera lättsmält. Förhoppningsvis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 11:57 pm
Lazarous http://www.acc.umu.se/~lazarous/Photos/OverallAll.jpg
Studentoverall är JÄTTEHÄFTIGT! Byggprogram?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 1:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 3:34 am
Overall är snyggt (som ni ser), bekvämt (mysigaste plagget jag äger), praktiskt (fickor överallt), ger samhörighet (nästan alla har dem), identifikation (man ser på en overall vad bäraren läser, till viss del intressen, och grupptillhörighet). Finns fler skäl också, men jag kommer inte på dem just nu. Men tänk på när någon stackars nolla tappat bort sig på campus under Mottagningen. Bara att vända sig till närmaste overall i rätt färg och fråga.
Svart är för civilingenjör i teknisk fysik.
Mattan är väl knappt två meter... Inte särskilt långt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 6:29 am
Lazarous Mattan är väl knappt två meter... Inte särskilt långt. Arla menar nog att det ser ut som om mattan fortsätter in i varje bild, och så vill han nog påpeka att sidan sträcks.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 6:39 am
Niddler Miku> Men gif! gonk Folk är söta ^.^ Jag tyckte det gav bilden en skön känsla whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 9:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 9:45 am
Jag tänkte köpa den där tröjan. Den är jättefin! razz
Nu fick jag mig en funderare. Varför kunde jag bara kommentera tröjan? Sen insåg jag att det faktiskt var det mest synliga på bilden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 11:17 am
Jag reagerade också på tröjan. Förresten måste man ju inte säga till folk att de är söta (även om de är det), man kan ju kommentera annat också. Det här är ingen "rate me pix plz"-tråd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|