|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:59 pm
Petsy Oh, jaha.. x.x Jobbigt.. Waah.. gl? fr姡.. << vad g?u sj䬶? ^^ Näe, det är riktigt sköj faktiskt. X) Jag lyssnar väl mest på musik och snackar med konstiga ljud med min kusin... X) Sostrate: HAH! Pluppad?? Wtf? XD Vad går den ut på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:00 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha.. x.x Jobbigt.. Waah.. gl? fr姡.. << vad g?u sj䬶? ^^ Näe, det är riktigt sköj faktiskt. X) Jag lyssnar väl mest på musik och snackar med konstiga ljud med min kusin... X) Låter mest irriterande x_x;; .. Men men.. << Hehu.. sweatdrop Låter.. normalt?? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:02 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha.. x.x Jobbigt.. Waah.. gl? fr姡.. << vad g?u sj䬶? ^^ Näe, det är riktigt sköj faktiskt. X) Jag lyssnar väl mest på musik och snackar med konstiga ljud med min kusin... X) Låter mest irriterande x_x;; .. Men men.. << Hehu.. sweatdrop Låter.. normalt?? xd Hehe... njaeh, inte riktigt. Jao fan. X) Vi 䲠en konstig familj. Jag tror dig xp << .. *Gör som sigen säger och ger dig kärlek* heart 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:04 pm
Sostrate Erm...pluppen g岠ut p堡tt man skall s䴴a h䮤erna framf?ver skrevet typ(knuten hand p堫nuten hand) och ja xD charge:a mot n姯ns rumpa o__O;;XD endast killar kan bli pluppade f?tt de 䲠de enda som kan pluppa tillbaka(du fattar nog varf?lt;-<) och s堦岠man inte pluppa den som pluppade sist xd lite kul n䲠man ser dem springa f?ivet eller n䲠man h?PLUPPAD!!" xd ! *rullar omkring av skratt* WTF!! xd Vad är det där för konstiga leker ni har?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:06 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Erm...pluppen g岠ut p堡tt man skall s䴴a h䮤erna framf?ver skrevet typ(knuten hand p堫nuten hand) och ja xD charge:a mot n姯ns rumpa o__O;;XD endast killar kan bli pluppade f?tt de 䲠de enda som kan pluppa tillbaka(du fattar nog varf?lt;-<) och s堦岠man inte pluppa den som pluppade sist xd lite kul n䲠man ser dem springa f?ivet eller n䲠man h?PLUPPAD!!" xd ! *rullar omkring av skratt* WTF!! xd Vad är det där för konstiga leker ni har?! xd Vi har en massa konstiga lekar xd !!! det är så jädrans kul!!! "*charge...ugg!* PLUPPAD!!" "NEEJ!!" "AHAHAAHAA!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Oh, jaha.. x.x Jobbigt.. Waah.. gl? fr姡.. << vad g?u sj䬶? ^^ Näe, det är riktigt sköj faktiskt. X) Jag lyssnar väl mest på musik och snackar med konstiga ljud med min kusin... X) Låter mest irriterande x_x;; .. Men men.. << Hehu.. sweatdrop Låter.. normalt?? xd Hehe... njaeh, inte riktigt. Jao fan. X) Vi 䲠en konstig familj. Jag tror dig xp << .. *Gör som sigen säger och ger dig kärlek* heart 3nodding Guut. X) YAY! :'D I feel teh luurve! whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 2:15 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Hihi whee *Kl䮧a p媠Rawr ninja heart W00t, hello thar little lady. X) Helluu ;3Want to göw somevär? X)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|