|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Sostrate: Jaa! x_X Jag h嬬er med fullst䮤igt! Samtals䭮en 䲠ett av de sv岡ste saker jag vet... xd Ja! och de plågsamma tystnaderna är ju värst .__. iallafall när man vill prata, för ibland är det ju skönt med lite tystnad 3nodding Men jag hatar när man typ.."hmm...uhm...eehx_X" XDD vilket är något jag borde sluta säga gonk sweatdrop Heh! Jaaa! XP Jag hatar pinsamma tystnader... Dom kommer ofta... jag håller med att alla slags tystnader är jobbiga... x_X Man vill ju vara lite social och prata! Men tjejerna i min klass verkar ha allt möjligt att prata om så det blir typ aldrig tyst längre... Lol jo, det är sant. x_X; xD du har tur du..jag också faktiskt...har en så social skola xD men vissa är ju mer eller mindre sociala x_X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:44 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Tihi.. xp whee Heh... så, vad gör tösen då? X) << .. *Kan inte l崡 bli och rodna ? ordet t? redface Jag snackar lite h䲠堤䲮. <<Heh... X) Snacka är väl bra? Mjo whee Men jag har svårt och snacka Irl sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:45 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:48 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Tihi.. xp whee Heh... så, vad gör tösen då? X) << .. *Kan inte l崡 bli och rodna ? ordet t? redface Jag snackar lite h䲠堤䲮. <<Heh... X) Snacka är väl bra? Mjo whee Men jag har svårt och snacka Irl sweatdrop Det har nog det mesta folk... man vet ju aldrig vad folk tycker om att prata om... och alla är så olika...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:51 pm
Petsy Jo men.. uhm.. Jag har 䶥n sv岴 och snacka med folk jag k䮴 j䴴e l䮧e ocks堺sweat: x_X Det har inte jag. För att dom snackar übermycket. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jo men.. uhm.. Jag har 䶥n sv岴 och snacka med folk jag k䮴 j䴴e l䮧e ocks堺 sweatdrop x_X Det har inte jag. För att dom snackar übermycket. XD Haha xp Önskar jag hade kompisar som snacka mycket, det skulle va enklare och prata med dom då 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Lol jo, det är sant. x_X; xD du har tur du..jag också faktiskt...har en så social skola xD men vissa är ju mer eller mindre sociala x_X; Heh... X) Det 䲠bra med sociala m䮮iskor... men ibland blir det j䴴e skrikigt eftersom dom v䬪er att s䴴a sig p堶arandra ist䬬et f?p b䮫arna... x_X Ah >___<;;inte bra xD blir lite skrikigt hos oss ocks宮fast inte riktigt s堘DD Haha. xd Hur blir det skrikigt där då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:55 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jo men.. uhm.. Jag har 䶥n sv岴 och snacka med folk jag k䮴 j䴴e l䮧e ocks堺 sweatdrop x_X Det har inte jag. För att dom snackar übermycket. XD Haha xp Önskar jag hade kompisar som snacka mycket, det skulle va enklare och prata med dom då 3nodding Joo... men det är sånadär riktigt sjuka samtal som man aldrig fattar någon av och man bara snackar på random. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|