|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:33 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Ah, okej, g?et nu d宠 3nodding Okelidokeli o-o Jahaja, jag f?岮.. mm, s宴 䲠ju riktigt jobbigt... Jo gonk vet ju liksom inte ifall det 䲠bra eller d嬩gt Z_____Z Mmjo... man kan aldrig veta... Om man inte fr姡r dvs... men lyssna inte p堭ig! Det jag s䧥r brukar oftast g堦el... X_x Jo, och jag är sådär überblyg .__.; XDDD så jag vågar inte riktigt gå fram till folk Heh... det brukade jag vara förut... men när jag började i en ny klass så kom jag över det... nästan... xp Men du kommer väl över det också någon gång... X)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:34 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Sånt ska man inte tycka... Tycker inte det, det är så sad Nejnejnej... x_X Jag tycker ju inte så... .. Vad tycker du då? <<Jag tycker du 䲠en sn䬬 liten t?li itne sur nu f?tt jag sa liten x_X)... 3nodding Naww.. *Krama* whee Blir bara glad ? att h?det 3nodding *krama tillbaka* Du skall alltid vara glad... X) Men jag är inte alltid det << Men det är tur att man har dig och prata med så man blir glad whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:34 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:35 pm
Sostrate Petsy Sostrate Doodette, Petsy! Wähn are j00 goin too gbg?O_o! *stalk*XDDDDD jk jk o_O .. Inte denna helg, men n䳴a 3nodding Wewt ^^ kul! Men du får inte förfölja mig då xd .. (var nära på och skriva förföra o__o!!! xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:36 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:36 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:38 pm
Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Tihi.. xp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Sostrate: Jaa! x_X Jag h嬬er med fullst䮤igt! Samtals䭮en 䲠ett av de sv岡ste saker jag vet... xd Ja! och de plågsamma tystnaderna är ju värst .__. iallafall när man vill prata, för ibland är det ju skönt med lite tystnad 3nodding Men jag hatar när man typ.."hmm...uhm...eehx_X" XDD vilket är något jag borde sluta säga gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Tihi.. xp whee Heh... så, vad gör tösen då? X)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Doodette, Petsy! Wähn are j00 goin too gbg?O_o! *stalk*XDDDDD jk jk o_O .. Inte denna helg, men n䳴a 3nodding Wewt ^^ kul! Men du får inte förfölja mig då xd .. (var nära på och skriva förföra o__o!!! xD)Nej d堺XD du beh? inte oroa dig om det 3nodding (rofl! xd ) Good << 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:40 pm
Sostrate Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Sostrate: Jaa! x_X Jag h嬬er med fullst䮤igt! Samtals䭮en 䲠ett av de sv岡ste saker jag vet... xd Ja! och de plågsamma tystnaderna är ju värst .__. iallafall när man vill prata, för ibland är det ju skönt med lite tystnad 3nodding Men jag hatar när man typ.."hmm...uhm...eehx_X" XDD vilket är något jag borde sluta säga gonk sweatdrop Heh! Jaaa! XP Jag hatar pinsamma tystnader... Dom kommer ofta... jag håller med att alla slags tystnader är jobbiga... x_X Man vill ju vara lite social och prata! Men tjejerna i min klass verkar ha allt möjligt att prata om så det blir typ aldrig tyst längre...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:41 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:42 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy: Mjeh... nu blir man ju lite generad h䲠sj䬶 ju... X) Tihi.. xp whee Heh... så, vad gör tösen då? X) << .. *Kan inte l崡 bli och rodna ? ordet t? redface Jag snackar lite h䲠堤䲮. <<Heh... X) Snacka är väl bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:42 pm
Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Doodette, Petsy! Wähn are j00 goin too gbg?O_o! *stalk*XDDDDD jk jk o_O .. Inte denna helg, men n䳴a 3nodding Wewt ^^ kul! Men du får inte förfölja mig då xd .. (var nära på och skriva förföra o__o!!! xD)Nej d堺XD du beh? inte oroa dig om det 3nodding (rofl! xd ) Good << 3nodding Yesh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|