|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:10 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:11 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Heh... jag har ingen brevl夡... Brev inkast d忠 sweatdrop S䲳krivning! Det heter brevinkast... Jag vet det << .. Men jag vet inte varför det blev särskrivning..Du tr?v䬠p堳pace. Det h䮤er mig ofta. IJ van vid att trycka p堳pace. Hm.. << Jo så var det nog 3nodding Jepp... *s䴴er sig ner och g䳰ar* Tjött? >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:13 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Heh... jag har ingen brevl夡... Brev inkast d忠 sweatdrop S䲳krivning! Det heter brevinkast... Jag vet det << .. Men jag vet inte varför det blev särskrivning..Du tr?v䬠p堳pace. Det h䮤er mig ofta. IJ van vid att trycka p堳pace. Hm.. << Jo så var det nog 3nodding Jepp... *s䴴er sig ner och g䳰ar* Tjött? >>Jepp... höll på att somna idag på matte lektionen... X) Det var tur att vi bara skulle spela matte spelet Chefrens Pyramid i datorsalen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:14 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Heh... jag har ingen brevl夡... Brev inkast d忠 sweatdrop S䲳krivning! Det heter brevinkast... Jag vet det << .. Men jag vet inte varför det blev särskrivning..Du tr?v䬠p堳pace. Det h䮤er mig ofta. IJ van vid att trycka p堳pace. Hm.. << Jo så var det nog 3nodding Jepp... *s䴴er sig ner och g䳰ar* Tjött? >>Jepp... höll på att somna idag på matte lektionen... X) Det var tur att vi bara skulle spela matte spelet Chefrens Pyramid i datorsalen... Aha.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:14 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 1:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy: Naaw, why d忛/quote] Uhm.. Tja.. sweatdrop K䮮er mig inte ett dugg omtyckt, hatad.. eh.. s宴 d䲠tjafs.. Sånt ska man inte tycka...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth What's teh matter? Petsy: Naaw, why d忛/quote]Vet inte riktigt xP sweatdrop läs +/- delen av mitt dagens + och - .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|