|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:29 pm
Blixtra Petsy Blixtra Petsy << .. *St䬬er allt s堤et st岠som vanligt igen* *hoppar p媠^^! Hej! Argh! gonk *Hoppa undan* Don't touch me! <<Vad har jag gjort dig?? T___T .. Hemligt <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:30 pm
Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy << .. *St䬬er allt s堤et st岠som vanligt igen* *hoppar p媠^^! Hej! Argh! gonk *Hoppa undan* Don't touch me! <<Vad har jag gjort dig?? T___T .. Hemligt <<Berätta! Snälla!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:30 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:31 pm
Blixtra Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy << .. *St䬬er allt s堤et st岠som vanligt igen* *hoppar p媠^^! Hej! Argh! gonk *Hoppa undan* Don't touch me! <<Vad har jag gjort dig?? T___T .. Hemligt <<Berätta! Snälla! Make me <>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:32 pm
Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy << .. *St䬬er allt s堤et st岠som vanligt igen* *hoppar p媠^^! Hej! Argh! gonk *Hoppa undan* Don't touch me! <<Vad har jag gjort dig?? T___T .. Hemligt <<Berätta! Snälla! Make me <>men petsy, jag börjar gråta snart..(Jag menar allvar) >> berätta bara..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:34 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *spelar trumsolo i luften och låtsas låta som en trumma* .. *Klappa h䮤erna* xp BADUM-TCH! And that is that... xp F?tt spela utan trumma var det j䴴e bra xp Yee-haw! whee Man tackar man tackar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy Blixtra Petsy << .. *St䬬er allt s堤et st岠som vanligt igen* *hoppar p媠^^! Hej! Argh! gonk *Hoppa undan* Don't touch me! <<Vad har jag gjort dig?? T___T .. Hemligt <<Berätta! Snälla! Make me <>men petsy, jag börjar gråta snart..(Jag menar allvar) >> berätta bara.. Gråta, why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:35 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *spelar trumsolo i luften och låtsas låta som en trumma* .. *Klappa h䮤erna* xp BADUM-TCH! And that is that... xp F?tt spela utan trumma var det j䴴e bra xp Yee-haw! whee Man tackar man tackar! Your welcome << 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:36 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *spelar trumsolo i luften och låtsas låta som en trumma* .. *Klappa h䮤erna* xp BADUM-TCH! And that is that... xp F?tt spela utan trumma var det j䴴e bra xp Yee-haw! whee Man tackar man tackar! Your welcome << 3nodding Pssh... xp *börjar spela igen och låta medans jag går ut från affären och bort i horisontent som Lucky Luke gjorde*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:37 pm
Blixtra F?u 䲠sur p堭ig o jag vet inte varf?gt;>! << .. Hrm, well, borde inte berätta.. sweatdrop Eftersom du är så omtyckt kommer jag bara att få alla i Gillet på mig då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:40 pm
Petsy Blixtra F?u 䲠sur p堭ig o jag vet inte varf?gt;>! << .. Hrm, well, borde inte berätta.. sweatdrop Eftersom du är så omtyckt kommer jag bara att få alla i Gillet på mig dåNej det kommer du inte allste.. Jag är inte "Omtyckt" Berätta så jag blir fri från detta helvete.. >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 12:45 pm
*kommer tillbaka intrummandes* Badda-badda-badda-boomboom-badda-badda-boom-PA-TCH-braddadadadadada-PTCH-boom-bababab-BOOMKAPYSCH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|