|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:44 am
Chibi Strawberry varf?r jag s堥lak mot den jag 䬳kar..? Det kan bara du veta Chibi >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:45 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry varf?r jag s堥lak mot den jag 䬳kar..? Det kan bara du veta Chibi >> jag g?et inte p堦lit.. Nej, men det ar anda bara du som kan inse varfor.. Ingen annan kan gora det ot dig >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:49 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry varf?r jag s堥lak mot den jag 䬳kar..? Det kan bara du veta Chibi >> jag g?et inte p堦lit.. Nej, men det ar anda bara du som kan inse varfor.. Ingen annan kan gora det ot dig >> jag vet varf? f?tt jag arg p堡lla.. gn䬬er p堡lla.. Men varfor ar du det da??! Leta reda pa det, inners inne.. *later psycho*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:50 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry varf?r jag s堥lak mot den jag 䬳kar..? Det kan bara du veta Chibi >> jag g?et inte p堦lit.. Nej, men det ar anda bara du som kan inse varfor.. Ingen annan kan gora det ot dig >> jag vet varf? f?tt jag arg p堡lla.. gn䬬er p堡lla.. Men varfor ar du det da??! Leta reda pa det, inners inne.. *later psycho* för att jag är sjuk.. jag gråter för allt, arg på allt, hatar allt.. orkar inget.. typ så. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:51 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry varf?r jag s堥lak mot den jag 䬳kar..? Det kan bara du veta Chibi >> jag g?et inte p堦lit.. Nej, men det ar anda bara du som kan inse varfor.. Ingen annan kan gora det ot dig >> jag vet varf? f?tt jag arg p堡lla.. gn䬬er p堡lla.. Men varfor ar du det da??! Leta reda pa det, inners inne.. *later psycho* för att jag är sjuk.. jag gråter för allt, arg på allt, hatar allt.. orkar inget.. typ så. sweatdrop maste fortfarande finnas en andledning till allt *dryga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:52 am
Blixtra maste fortfarande finnas en andledning till allt *dryga* deep in my soul ja. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:54 am
Chibi Strawberry Blixtra maste fortfarande finnas en andledning till allt *dryga* deep in my soul ja. gonk yes, u have to let that s**t go u know!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 7:54 am