|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:57 pm
kittyocean ik wil de loterij winnen zodat elke dag weekend voor mij is gonk Zo veel te doen, zo weinig tijd!! hehe, dat wil ik ook!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 3:28 am
Eastvane Did i mention dat ik zondag een pc t.w.v 1700 euro heb gekregen van me oom NET toen ik aan t verhuizen was naar me opa en oma ??? en dat ik nu giga snel ben biggrin biggrin biggrin ?? wow eek das zeker niet niets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 11:02 am
   Ik was het vandaag VOLLEDIG eens met mijn horoscoop: "Vandaag heb je de energie om bergen te verzetten, maar pas op! Vandaag wordt een negatieve dag, dus hou het bij routineklusjes." Dus tja, kon helaas niets extra's vandaag doen. Mijn horoscoop verbood me om energiek te zijn XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 10:43 pm
Krijg ik een Blue Giftbox.... krijg ik ook nog eens Angelic Gloves!!! eek Wow een GOED iets =D Wai!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:38 am
kittyocean Krijg ik een Blue Giftbox.... krijg ik ook nog eens Angelic Gloves!!! eek Wow een GOED iets =D Wai!!! hoe kom je daar dan aan ? ik heb slechts 1 x een box gekregen en dat was in towns, maar dat is volgensm ij niet de enigste manier......ttttoooooccchhhhhhh ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 5:47 am
de link de link! moet hem ook nog maar eens checken xD
OmM: Zondag... Eerste tournooi van mijn team van mini's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 8:24 am
omg .... als we het goed regeln met de scouting kunnen we van het zommer naar kyrgistan en krijgen we 75 % vergoed mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 10:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 10:48 am
~Don't let today's disappointments...Dit jaar laat ik aan me voorbij gaan, vorig jaar had ik ook niet gekeken, het word me nu allemaal veel te langdradig. Elk jaar steeds meer steentjes en het duurt allemaal veel langer. Telkens dat geluid van die omvallende steentje, daar word je na een uurtje wel gek van.
...cast a shadow on tomorrow's dreams.~ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 10:54 am
ll Eurynome ll ~Don't let today's disappointments...Dit jaar laat ik aan me voorbij gaan, vorig jaar had ik ook niet gekeken, het word me nu allemaal veel te langdradig. Elk jaar steeds meer steentjes en het duurt allemaal veel langer. Telkens dat geluid van die omvallende steentje, daar word je na een uurtje wel gek van.
...cast a shadow on tomorrow's dreams.~  nou ik erger me dan nog het meest aan die reclame steeds met welk steentje het het juiste getal zit.. maar voor de verder vink he echt vet! biggrin dit jaar is het thema muziek.. en ze hebben ook zoon heel groot gals gemaakt van dominosteentjes ! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 11:25 am
   Och ja, da's waar ook!! Zijn mooie dingen hoor, en echt bewondering, maar het duurt idd vreselijk lang- zeker die slinger momenten. En dan de vraag of ze het wel of niet halen....... moet morgen nog zat doen XD Misschien kijk ik een stukje. OMM: wow, DAT was een vage klant vandaag O.o zelf de floor manager is er bezig mee geweest!! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 3:14 pm
Het was vandaag weer een perfecte dag om je door je baas geweldig kut te laten voelen!
Yay! Het begon al toen ik binnenkwam, ´Ga je vandaag je pest doen´, ik had gelijk al zin om die gast te wurgen. Toen liet ik twee flessen wijn op de grond knallen, half uur bezig geweest het op te ruimen, ben ik eindelijk terug in m´n eigen straat: 'Nou, je loopt wel heel erg achter, hé' -thinks: Beheers je, hij kan er ook niets aan doen dat hij geen hersens heeft-, 'Ja, dat komt doordat ik wat heb laten vallen', 'Oh, nou wel snel doorwerken dan'. Het punt is nu bereikt dat ik hem langzaam de keel door wil snijden. Later komt hij naar me toe, 'Zou je tot 6 kunnen blijven ipv 5, buiten dat je... haha' Nou hij lachen, ik ja zeggen, stom want het gaat altijd wel anders dan het wordt gezegd. Ik eindelijk klaar met de vulling, ga ik spiegelen (Yay stare ), nou daar eindelijk klaar mee (Tis ondertussen 10 voor half 7) vragen of ik naar huis mag, gaatie eerst weer staan lachen, 'ga nog maar even daar en daar verder spiegelen todat zij ook klaar zijn, dan mag je naar huis' Rot in hell. Ik daar verder spiegelen, pas om kwart voor 7 klaar. Yay stare . Gelukkig was het z'n laatste dag. Hoop alleen niet dat we er weer zo'n sukkel voor terug krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:01 am
wat voor een werk doe je; en ik neem aan dat je ook voor die tijd betaalt werd??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 4:33 am
kittyocean wat voor een werk doe je; en ik neem aan dat je ook voor die tijd betaalt werd??! Ik ben vakkenvuller in een supermarkt. En of ik wordt uitbetaald weet ik niet zeker, hij had t namelijk over iets in m´n eigen tijd ofzo... -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 6:42 am
ButtonFly kittyocean wat voor een werk doe je; en ik neem aan dat je ook voor die tijd betaalt werd??! Ik ben vakkenvuller in een supermarkt. En of ik wordt uitbetaald weet ik niet zeker, hij had t namelijk over iets in m´n eigen tijd ofzo... -_- dan moet je gewoon zeggen van dan doe het zelf maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |