|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:39 am
kittyocean Hey Norwood; has been a while! Ik dacht dat je voorgoed van Gaia weg was ^_^ En het lijkt er op dat Prokect PM de leden best goed werkt XD We hebben nog niemand ge-pm-ed, en toch komen ze terug!!! XD Mocht je willen dat ik weg was twisted Jah ik heb het gelzen dat je mensen terug naar de guild wil halen, gaat lastig worden met al die andere dutch topic's en guilds.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 3:08 am
It's aliiiive! gonk *Huurmoordenaars doen ook niet waar je ze voor betaald je? : / * *Kuch* Welkom terug! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 4:47 am
eh, andere dutch guilds ? heb ik iets gemist ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 5:27 am
Oranjekorfbalpizza! It's aliiiive! gonk *Huurmoordenaars doen ook niet waar je ze voor betaald je? : / * *Kuch* Welkom terug! =D Eerst stuur je een fat-zak in een rood pak achter mij aan, daarna een een haas met een oversized wortel, en dan nog dat slaap feestje ... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 5:28 am
volgens mij probeert ie je wat duidenlijk te maken ik zeg het je...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 5:30 am
Eastvane volgens mij probeert ie je wat duidenlijk te maken ik zeg het je... nee hij wil me dood hebben dat is oke 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 5:53 am
oh gezellig mag ik mee doen domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 6:41 am
Och, misschien is het helemaal niet nodig om het project te starten XD Het word al weer wat bedrijvig hier (en ik zei nog OKP...... je moet Jack op hem afsturen!!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:19 am
[Norwood] Darlaa *o* goedemorgen (tis veelste vroeg voor mij) Hoi Norwood uuh... ligt er aan of je vakantie hebt of niet ook jij een goede morgen Darlaa 3nodding ^_^ neej heb geen van vakantie, ben net begonnen met werken, .... ja jah Norwood is terug en kitty heeft meteen haar doel voltooit (hmm was dat de bedoeling van het project ninja ) wink en Eastvane er zijn nog meer Dutch guilds (of mag ik dat hier niet zeggen XD ) maar dit is wel de bedrijvigste geloof ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:23 am
Darlaa [Norwood] Darlaa *o* goedemorgen (tis veelste vroeg voor mij) Hoi Norwood uuh... ligt er aan of je vakantie hebt of niet ook jij een goede morgen Darlaa 3nodding ^_^ neej heb geen van vakantie, ben net begonnen met werken, .... ja jah Norwood is terug en kitty heeft meteen haar doel voltooit (hmm was dat de bedoeling van het project ninja ) wink en Eastvane er zijn nog meer Dutch guilds (of mag ik dat hier niet zeggen XD ) maar dit is wel de bedrijvigste geloof ik. de bedrijfigste open voor iedereen zeker ik weet aleen niet wie bedrijviger is adpe of drvo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:33 am
kittyocean Chimiyi Eigenlijk.. Heeft deze Chatterbox nog maar zo weinig pagina's! sad Mweeee... komt wel ^_^ Maak je maar geen zorgen! Het is wel de meest populaire topic van deze Guild XD Heheh! Lol. Hoe lang zal het gaan duren totdat we 1000 pagina's hebben hier? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 9:50 am
Sorry ik bedoelde twee jaar hij zit op een derde XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 10:02 am
Darlaa Sorry ik bedoelde twee jaar hij zit op een derde XD dah istoich nog lang XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|