|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:15 am
gonk heart heart Värsta snyggingen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:16 am
Chibi Strawberry Nidder Man kan se honom i Hajen Som Visste För Mycket.. långfilm med dom. Den har jag sett flera gånger. :3han är med när munkarna spelar "Vi har alibi" ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:18 am
Nidder han är med när munkarna spelar "Vi har alibi" ^^ Hmm. Ska försöka få tag på filmen så kan jag kolla på den. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:19 am
Chibi Strawberry xd Självklart. ;p Måste nog titta lite på filmerna nån dag. :3 Måste få min video att fungera så jag kan låna dem. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:23 am
D0ppelganger Måste få min video att fungera så jag kan låna dem. domokun Självklart. Fixa videon. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:31 am
Chibi Strawberry Självklart. Fixa videon. <.< Den äter precis allt som kommer i dess mun! gonk *önskar med sitt fairy dust* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:34 am
*gäspar, hoppar upp på taklampan och stirrar omkring med en suck* Ingen Ruby Forehead Jewel... ingen Angelic Pendant... ingen magi. *stönar och stirrar på sina fingrar utan någon katana eller några 30 cms naglar* Stööön! x___x Den här avatarn och accountet är totalt utan magi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:37 am
D0ppelganger Den äter precis allt som kommer i dess mun! gonk *önskar med sitt fairy dust* whee :B Vilken buse.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:39 am
Midnight Yume *gäspar, hoppar upp på taklampan och stirrar omkring med en suck* Ingen Ruby Forehead Jewel... ingen Angelic Pendant... ingen magi. *stönar och stirrar på sina fingrar utan någon katana eller några 30 cms naglar* Stööön! x___x Den här avatarn och accountet är totalt utan magi. Men du har ju en omg. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:40 am
Verkligen. Det enda den gör är att spela upp videos ibland. Den kan inte spola åt något håll. :S Hum, börjar överväga att förvandla tillbaka min avatar till en grabb igen. Kan inte ha läderbrallorna på denna. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:42 am
D0ppelganger Verkligen. Det enda den gör är att spela upp videos ibland. Den kan inte spola åt något håll. :S Hum, börjar överväga att förvandla tillbaka min avatar till en grabb igen. Kan inte ha läderbrallorna på denna. sweatdrop ._o Inte ens spola? Weird. Twehehe. Fin avatar nu iförsig. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:43 am
Chibi Strawberry ._o Inte ens spola? Weird. Twehehe. Fin avatar nu iförsig. 3nodding Den är udda, som allt annat. razz Naaw, men din är sötare. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:44 am
D0ppelganger Den är udda, som allt annat. razz Naaw, men din är sötare. whee :p Klart det. Nahh. Tack. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:46 am
Chibi Strawberry Midnight Yume *gäspar, hoppar upp på taklampan och stirrar omkring med en suck* Ingen Ruby Forehead Jewel... ingen Angelic Pendant... ingen magi. *stönar och stirrar på sina fingrar utan någon katana eller några 30 cms naglar* Stööön! x___x Den här avatarn och accountet är totalt utan magi. Men du har ju en omg. ._.Yep, men min magis källa är Angelic Pendant eller Ruby Forehead Jewel... x.x Äh, jag kan busa ändå. =P För... OMG Hat kan skapa... twisted MARDRÖMMAR! Så lite magi har jag ju kvar. xd *pekar på en burk bruna bönor som förvandlas till ett kletigt leramonster, på väg mot D0pp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|