|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:39 am
Blixtra TessiTuss Blixtra Jobbigt.. Pressar dom dig eller?? typ skolan och sant?? Sag inte att du har sjalvmords tankar?? >> << *krama* Dels det men dem hotar mig med en massa saker och så grälar dem nästan varje dag. Jo det är precis dem tankarna jag har. Jobbigt.. Mina latsas foraldrar brakar ganska ofta.. Det ar svin jobbigt.. Fattar inte hur dom kan hota dig.. Det moste va oerhort jobbigt.. >> Jag har vall ocksa haft sona tankar men inte so extrema so att jag verkligen har forsokt.. Men vafaen ska man gora ot sona har saker egentligen? man vagar ju inte prata med foraldrarna.. Har du ingen kusin eller natt som du kan bo hos da?! okej. Skulle kunna flytta hem till min syrra, men problemet blir då att jag får ganska långt till skolan. Min far hotar mig med stryk och min mor hotar mig med andra grejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:43 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra Jobbigt.. Pressar dom dig eller?? typ skolan och sant?? Sag inte att du har sjalvmords tankar?? >> << *krama* Dels det men dem hotar mig med en massa saker och så grälar dem nästan varje dag. Jo det är precis dem tankarna jag har. Jobbigt.. Mina latsas foraldrar brakar ganska ofta.. Det ar svin jobbigt.. Fattar inte hur dom kan hota dig.. Det moste va oerhort jobbigt.. >> Jag har vall ocksa haft sona tankar men inte so extrema so att jag verkligen har forsokt.. Men vafaen ska man gora ot sona har saker egentligen? man vagar ju inte prata med foraldrarna.. Har du ingen kusin eller natt som du kan bo hos da?! okej. Skulle kunna flytta hem till min syrra, men problemet blir då att jag får ganska långt till skolan. Min far hotar mig med stryk och min mor hotar mig med andra grejer. Men har du inte hellre langt till skolan, an att bli hotad med stryk? So for det inte vara helt enkelt.. Det ar sjukt! *krama* Prata med din syster.. Om du inte redan gjord det dvs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:43 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:51 am
Blixtra TessiTuss Blixtra Men har du inte hellre langt till skolan, an att bli hotad med stryk? So for det inte vara helt enkelt.. Det ar sjukt! *krama* Prata med din syster.. Om du inte redan gjord det dvs. Jo det f?峮 Jag ska nog prata med syrran n姯n g宧 n䲠jag tr䦦ar henne. Det tycker jag verkligen att du ska gora.. For ditt eget basta..! mm men problemet är att jag inte träffar henne så ofta. Min andra syrra åkte nyligen iväg til sri lanka och hon ska vara borta i 16 dagar. Min far kan bli snällare då eftersom att han fick skjutsa henne jämt, men det kan också bli sämre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:52 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra Men har du inte hellre langt till skolan, an att bli hotad med stryk? So for det inte vara helt enkelt.. Det ar sjukt! *krama* Prata med din syster.. Om du inte redan gjord det dvs. Jo det f?峮 Jag ska nog prata med syrran n姯n g宧 n䲠jag tr䦦ar henne. Det tycker jag verkligen att du ska gora.. For ditt eget basta..! mm men problemet är att jag inte träffar henne så ofta. Min andra syrra åkte nyligen iväg til sri lanka och hon ska vara borta i 16 dagar. Min far kan bli snällare då eftersom att han fick skjutsa henne jämt, men det kan också bli sämre. Men ring henne do??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:53 am
Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra Men har du inte hellre langt till skolan, an att bli hotad med stryk? So for det inte vara helt enkelt.. Det ar sjukt! *krama* Prata med din syster.. Om du inte redan gjord det dvs. Jo det f?峮 Jag ska nog prata med syrran n姯n g宧 n䲠jag tr䦦ar henne. Det tycker jag verkligen att du ska gora.. For ditt eget basta..! mm men problemet är att jag inte träffar henne så ofta. Min andra syrra åkte nyligen iväg til sri lanka och hon ska vara borta i 16 dagar. Min far kan bli snällare då eftersom att han fick skjutsa henne jämt, men det kan också bli sämre. Men ring henne do??! hon går ipå högskolan så hon är nästan aldrig hemma, och sen är hon ute och festar varje helg. tror inte att jag skulle få det för mina föräldrar eller henne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2004 6:55 am
TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra TessiTuss Blixtra Men har du inte hellre langt till skolan, an att bli hotad med stryk? So for det inte vara helt enkelt.. Det ar sjukt! *krama* Prata med din syster.. Om du inte redan gjord det dvs. Jo det f?峮 Jag ska nog prata med syrran n姯n g宧 n䲠jag tr䦦ar henne. Det tycker jag verkligen att du ska gora.. For ditt eget basta..! mm men problemet är att jag inte träffar henne så ofta. Min andra syrra åkte nyligen iväg til sri lanka och hon ska vara borta i 16 dagar. Min far kan bli snällare då eftersom att han fick skjutsa henne jämt, men det kan också bli sämre. Men ring henne do??! hon går ipå högskolan så hon är nästan aldrig hemma, och sen är hon ute och festar varje helg. tror inte att jag skulle få det för mina föräldrar eller henne. Du kan alltid fraga !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|