|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:16 pm
number_17 hehe deze topic is frustratie te uiten, dat doe ik altijd overdreven, gelukkig is een hoop frustratie al weer weg al blijf ik die man een egoist vinden Is dat niet een beejte hypocriet? Die man een egoist vinden en dan zelf zeuren over een vriend die is gestrand in Tilburg? number_17 ik heb geen respect voor zo iemand, en voor iemand die voor een trein springt al helemaal niet. zeker niet als daardoor een vriend in tilburg strand sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:17 pm
On my mind; Vriendje heb een nieuwe (2e hands) auto gekocht vant weekend ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:33 pm
The Forbidden Angel hehe jah true, hij zag het duidelijk niet meer zitte xP k had het een keer in de trein in frankrijk, keek ik uit het raampje zag ik stukken lichaam op de andere baan liggen, met wit plastic afgedekt das goor confused
@BF: het gaat niet alleen om die vriend, maar die verergert het voor mij persoonlijk, hij wilde me vanavond een zelfgemaakte poster geven sweatdrop het is erger voor het slagtoffer in dit geval, arme massinist sad en nouja egois blijft hij wil, hij dacht alleen aan zichzelf. dat die een kogel door zijn hoofd schiet zou me niet uitmaken (ook egoistisch) maar door voor een trein te springen heb je veel meer mensen. eigelijk zijn mensen die voor een trein springen net zo erg als mensen die zelfmoord aanslagen plegen.
EDIT: erger zelfs, zelfmoord terroristen hebben meestal nog iets van een reden om andere mensen het lkeven zuur te maken, hij niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:41 pm
number_17 The Forbidden Angel hehe jah true, hij zag het duidelijk niet meer zitte xP k had het een keer in de trein in frankrijk, keek ik uit het raampje zag ik stukken lichaam op de andere baan liggen, met wit plastic afgedekt das goor confused
@BF: het gaat niet alleen om die vriend, maar die verergert het voor mij persoonlijk, hij wilde me vanavond een zelfgemaakte poster geven sweatdrop het is erger voor het slagtoffer in dit geval, arme massinist sad en nouja egois blijft hij wil, hij dacht alleen aan zichzelf. dat die een kogel door zijn hoofd schiet zou me niet uitmaken (ook egoistisch) maar door voor een trein te springen heb je veel meer mensen. eigelijk zijn mensen die voor een trein springen net zo erg als mensen die zelfmoord aanslagen plegen.
EDIT: erger zelfs, zelfmoord terroristen hebben meestal nog iets van een reden om andere mensen het lkeven zuur te maken, hij niet.Nah ben ik niet met je eens. Vind diegene die voor de trein sprong wel egoïstisch, maar iemand die een kogel door zn hoofd schiet niet echt (ligt aan de plaats etc. etc.) en daarbij, zelfmoord terroristen vallen toch veel bewuster andere mensen lastig.. dat is voor mij toch echt wel even erger dan iemand die het min of meer onbewust doet. Hey misschien leuk onderwerpje voor 't discussie forum? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 3:37 pm
is het zeker smile
kogel door je hoofd is nog steeds egoistisch tegenover vrienden/famillie/je manager die opeens naar een vervanger moet zoeken. ok die laatste laat maar weg.
wat een terrorist doet is net zo erg ja, maar hij heeft vaak een reden, waardoor je meer respect verdient.en mensen die voor een trein springen weten echt wel wat ze doen hoor 3nodding
ok vanaf nu in het discussie forum posten, het zelfmoord topic bestaat nog volgens mij smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 10:55 pm
lekker onderwerp *memories*
Hoe ver zouden ze met de verbouwing van de Sluyterslaan zijn? Kan ik al weer RECHTDOOR fietsen, of moet ik weer 5 min omrijden??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 10:46 am
Ik snap mensen niet. Echt niet. Als ze nu boos worden om iets wat LOGISCH was.... maar echt... dat mens werd boos om NIETS! Wilde na mijn eerste zin al gelijk de leidinggevende spreken omdat iets niet kon zoals zij dat wilde!!
En ook gelijk dreigen dat we hierdoor een grote klant misliepen. NANI??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 11:16 am
OMM: lulu.com klinkt steeds aantrekkelijker...... *zakou should know what I mean XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:08 pm
Heel maf lol heb een beetje het gevoel alsof k niet echt op school zit xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:30 pm
Did i mention dat ik zondag een pc t.w.v 1700 euro heb gekregen van me oom NET toen ik aan t verhuizen was naar me opa en oma ??? en dat ik nu giga snel ben biggrin biggrin biggrin ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 10:38 pm
Eastvane Did i mention dat ik zondag een pc t.w.v 1700 euro heb gekregen van me oom NET toen ik aan t verhuizen was naar me opa en oma ??? en dat ik nu giga snel ben biggrin biggrin biggrin ?? Bofkont!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 11:05 pm
omm : om 7 uur wakker worden en dan rond 8 uur erachter komen dat je het eerste uur vrij hebt sweatdrop dat had ik gister nou ook al ik had nog gewoon een uurtje kunnen slapen ! Y_Y
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 6:19 am
   I so know the pain OMM: Weee! Mijn bestellingen zijn binnen!!! En belgie is sneller dan bol.com XD 1 dag verschil =D I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 1:47 pm
ik wil de loterij winnen zodat elke dag weekend voor mij is gonk Zo veel te doen, zo weinig tijd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|