|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 12:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 1:26 pm
MOESIIIIIEEEEEK!!!!
(muziek XD)
Ja, daar had ik zin in XD Wat op tegen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 2:09 pm
Count Flo *komt met tokio hotel's schrei op binnen lopen* Hoesty allemaal blaugh schrei?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 05, 2006 9:29 pm
Ai wat een zonde een housingupdate waar ik niks aan heb XD Ik heb een heel lui avi...
Die ballen gaan denk ik wel leuk worden om in een aantal huizen te zien. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 1:17 am
Darlaa Ai wat een zonde een housingupdate waar ik niks aan heb XD Ik heb een heel lui avi... Die ballen gaan denk ik wel leuk worden om in een aantal huizen te zien. ^_^ ik denk dat veel mesen ze inderdaat gaan kopen , maar ik heb al veel uit ge geven aan mijn huidige huis styl dus ik sla dit keer maar over denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 1:54 am
Veel members vroegen om sport items, en nu hebben ze ze eindelijk XD Wedden dat ze nu veel gaan zeuren dat ze housing only zijn XD?
En Darlaa, Tokyo Hotel (of hoe je dat ook spelt) is een Duitse Band, en ze hebben een hit met het nummer Schrei.
Persoonlijk vind ik niets aan dat nummer. Makes my ears bleed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 5:54 am
kittyocean MOESIIIIIEEEEEK!!!! (muziek XD) Ja, daar had ik zin in XD Wat op tegen? helemaal niet * draait de volume knop nog iets hoger *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 6:30 am
Ik heb mijn mp3 speler achterlijk hard vandaag aan staan XD Zet hem straks wel zachter XD My poor ears XD Nou ja, als ik dit een dag lang volhou wel dan.
Yay, mijn site over muziek is af (met VEEL hulp van onze eigen Uumie-chan!) en ik heb hem naar haar gestuurd ter bestudering!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 9:13 am
*loopt met zuignap-schoenen over de muren en heeft dikke lol* Woei!!! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 11:25 am
Ik wil zo weer es FY schrijven XD Maar kunnen mensen dan mij ook met rust laten XD Niet te geloven; was nog nooit zo populair!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 3:45 pm
Ik wil even iets kwijt aan de mensen van deze guild, na aanleinding van een post in deze guild.
Ik zie dat de voormalige guild ownster weer een langs komt, nou vind ik het niet erg maar... Wat mij wel dwars zit en ik diep triest van haar vind is DEZE GUILD WAS BETAALD VAN IEMAND ANDERS ZIJN GOLD!!!!
Mischien herinneren jullie hem nog ... dat jongetje dat hier binnen kwam te schelden en vloeken ( voornamelijk naar de ex-guild ownster toe ) En helemaal terecht die jongen heeft het leeuwen deel van deze guild betaalt, en toen de ex-guild ownster deze guild in de verkoop deed ( sorry weg gaf ) werd dat jongetje buiten gesloten.
Sanni is niet meer op Gaia of mischien ook nog wel. En verder nog je kan moeilijk de guild terug geven aan hem, vind het aleen een kut streek van haar om hem buiten te sluiten van overname van deze guild.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 9:58 pm
*o* goedemorgen (tis veelste vroeg voor mij)
Hoi Norwood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 11:03 pm
Darlaa *o* goedemorgen (tis veelste vroeg voor mij) Hoi Norwood uuh... ligt er aan of je vakantie hebt of niet ook jij een goede morgen Darlaa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 07, 2006 1:00 am
Hey Norwood; has been a while! Ik dacht dat je voorgoed van Gaia weg was ^_^
En het lijkt er op dat Prokect PM de leden best goed werkt XD We hebben nog niemand ge-pm-ed, en toch komen ze terug!!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|