|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:57 am
Jag älskar Galenskaparna. :3 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:58 am
Chibi Strawberry Jag älskar Galenskaparna. :3 xp Dom är ju så underbara! Fick se några videos med dom häromdan och höll på att dö av nostalgi. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:59 am
Sådärja, Nu funkar det stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:00 am
Chibi Strawberry Jag älskar Galenskaparna. :3 xp Jag har träffat Galenskaparna 3nodding Om det är dom Galenskaparna som brukar jobba med After Shave ni menar confused EDIT: Jag har förresten träffat After Shave också ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:00 am
D0ppelganger Dom är ju så underbara! Fick se några videos med dom häromdan och höll på att dö av nostalgi. xd Oja. :3 Jag har 3 inspelade videos med dom och några avsnitt av macken på datorn. Får aldrig nog av att se på dem heller. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:02 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Dom är ju så underbara! Fick se några videos med dom häromdan och höll på att dö av nostalgi. xd Oja. :3 Jag har 3 inspelade videos med dom och några avsnitt av macken på datorn. Får aldrig nog av att se på dem heller. xd Skrattar lika mycket varje gång. biggrin Mitt lilla rugbylag och du, Mitt lilla rugbylag och jag, Mitt lilla rugby, rugbylaaaag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:02 am
Nidder Jag har träffat Galenskaparna 3nodding Om det är dom Galenskaparna som brukar jobba med After Shave ni menar confused Ja. o____O;; Meh lycko dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:03 am
D0ppelganger Skrattar lika mycket varje gång. biggrin Mitt lilla rugbylag och du, Mitt lilla rugbylag och jag, Mitt lilla rugby, rugbylaaaag! xd Den där låten är mysig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:04 am
Chibi Strawberry Nidder Jag har träffat Galenskaparna 3nodding Om det är dom Galenskaparna som brukar jobba med After Shave ni menar confused Ja. o____O;; Meh lycko dig. För min farbror spelar trummor i deras låtar *stolt* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:05 am
Sådärja, Nu funkar det stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:06 am
Chibi Strawberry xd Den där låten är mysig. xp Väldigt fint uppträdande också... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:06 am
Nidder För min farbror spelar trummor i deras låtar *stolt* blaugh o________O WOW!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:07 am
D0ppelganger Väldigt fint uppträdande också... rolleyes xd Självklart. ;p Måste nog titta lite på filmerna nån dag. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:08 am
Chibi Strawberry Nidder För min farbror spelar trummor i deras låtar *stolt* blaugh o________O WOW!!Man kan se honom i Hajen Som Visste För Mycket.. långfilm med dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:10 am
Nidder Man kan se honom i Hajen Som Visste För Mycket.. långfilm med dom. Den har jag sett flera gånger. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|