Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 301 302 303 304 305 306 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

SoJiroO

PostPosted: Thu Nov 09, 2006 2:54 pm

Ik verveel me...
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 12:19 am

ani-falcon
omm: morgen laatste dag stage ^^
geluk :p
ik moet nog 2 maanden 3nodding

number_17

Lauraa160

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 3:43 am

Strax lekkr tennis <3 yeshhh
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 1:58 pm

verveel me..
morge 11de van de 11de misschien naar de stad om carnaval te viere blaugh

poessiej

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 10, 2006 10:54 pm

OMM: Vandaag heb ik weer eens een heerlijk ochtendhumeur.......... stare
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 3:14 am

kittyocean
OMM: Vandaag heb ik weer eens een heerlijk ochtendhumeur.......... stare
zo erg.

i had zaterdag dat ik om 7 uur op moest staan, het was donker, koud en het regende. toen mocht ik een half uur fietsen naar het station. al waar de reis verder niet helemaal soepel verliep, stukje met bussen ipv treinen.
en dat om naar mijn vrienidn te komen die eigelijk nog boos op mij was, dus echt hartelijk werd ik niet ontvangen.

nu ben ik overens ziekjes door de actie van gister..
met natte haren op een peron gaan staan is niet goed voor je immuum systeem!

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:18 pm

Geeeen zin om naar school toe te gaan!
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:31 pm

Ik wil niet naar bed en ik wil niet morgen werken. DAMN YOU GROWN UP LIFE!!!

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:42 pm

iemand is tussen boxtel en eindhoven voor de trein gesprongen mad
ik hoop zo hard dat zijn complete famillie getuige was! en dat zijn ouders een boete krijgen omdat hun zoon: de trein vies heeft gemaakt en talloze mensen in kou 's avonds laat laat stranden!

ik heb nog meer respect voor een ***** die 50 kinderen neemt op een avond dat voor die persoon die voor de trein sprong! scream

sorry als ik hier iemand mee beledig, maar zulk gedrag wat die man toonde kan echt niet!
stuk schorem talk2hand
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:43 pm

Laten we samen niet naar bed gaan en niet naar school/werk gaan biggrin Lekker puh!

The Forbidden Angel

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:45 pm

number_17
ik hoop zo hard dat zijn complete famillie getuige was! en dat zijn ouders een boete krijgen omdat hun zoon: de trein vies heeft gemaakt en talloze mensen in kou 's avonds laat laat stranden!

ik heb nog meer respect voor een ***** die 50 kinderen neemt op een avond dat voor die persoon die voor de trein sprong! scream

sorry als ik hier iemand mee beledig, maar zulk gedrag wat die man toonde kan echt niet!
stuk schorem talk2hand

Ehhh juist. Der springt wel vaker iemand voor de trein, lijkt me niet dat zijn familie daar voor moet boete hé wink En respect voor een ***** die 50 kinderen op een avond neemt is ook... sja wat zal ik zeggen.. het woord respect klopt niet in die zin
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 1:57 pm

The Forbidden Angel
number_17

stuk schorem talk2hand

Ehhh juist. Der springt wel vaker iemand voor de trein, lijkt me niet dat zijn familie daar voor moet boete hé wink En respect voor een ***** die 50 kinderen op een avond neemt is ook... sja wat zal ik zeggen.. het woord respect klopt niet in die zin
ik heb geen respect voor zo iemand, en voor iemand die voor een trein springt al helemaal niet.
zeker niet als daardoor een vriend in tilburg strand sweatdrop

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 2:00 pm

number_17
The Forbidden Angel
number_17

stuk schorem talk2hand

ik heb geen respect voor zo iemand, en voor iemand die voor een trein springt al helemaal niet.
zeker niet als daardoor een vriend in tilburg strand sweatdrop

Sja respect voor iemand die voor een trein springt hoef je niet te hebben, en als je vriend daardoor strand is het ook lullig voor hem, maar hij zal er wel weer overheen komen denk ik. Vond je reactie een tikkeltje overdreven xP
Those things happen, kan je toch niets aan doen lol en de familie ervoor straffen is al helemaal nutteloos
PostPosted: Sun Nov 12, 2006 2:06 pm

hehe deze topic is frustratie te uiten, dat doe ik altijd overdreven, gelukkig is een hoop frustratie al weer weg whee

al blijf ik die man een egoist vinden

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sun Nov 12, 2006 2:09 pm

hehe jah true, hij zag het duidelijk niet meer zitte xP
k had het een keer in de trein in frankrijk, keek ik uit het raampje zag ik stukken lichaam op de andere baan liggen, met wit plastic afgedekt
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 301 302 303 304 305 306 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games