|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:31 am
Chibi Strawberry Tur det. xp xd Stackars toalett. *Sörjer* Det ger ett sånt där tillfälle då man bara ska le, och hålla med. sweatdrop Toaletten! crying Waaah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:32 am
D0ppelganger Det ger ett sånt där tillfälle då man bara ska le, och hålla med. sweatdrop Toaletten! crying Waaah! Ja, precis ett sådant tillfälle. Men jag är rädd för honom. :S crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:33 am
Chibi Strawberry Petsy Tror inte jag hört dom .. sweatdrop Men men, Görs då? Dom måste du ha hört. ._o Nåja. Jag lyssnar igenom alla mina singlar. :\ Själv? Okay.. Lyssnar på Ricky Martin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:34 am
Petsy Okay.. Lyssnar på Ricky Martin heart Ricky Martin. Han är bra~ 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:34 am
Chibi Strawberry Ja, precis ett sådant tillfälle. Men jag är rädd för honom. :S crying Jo, han är lite läskig. Tur att man är van vid sandvikarna. :S :S Vi måste finna toaletten och ge den en hederlig begravning! *superhjältepose* ... Så fort jag ätit lite. sweatdrop Snart tillbaks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:36 am
Chibi Strawberry Petsy Okay.. Lyssnar på Ricky Martin heart Ricky Martin. Han är bra~ 3nodding Japp whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:36 am
D0ppelganger Jo, han är lite läskig. Tur att man är van vid sandvikarna. :S :S Vi måste finna toaletten och ge den en hederlig begravning! *superhjältepose* ... Så fort jag ätit lite. sweatdrop Snart tillbaks! :S Det är nog tur det. sweatdrop Ät gott!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:37 am
:3 Du har ju bra musiksmak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:45 am
Chibi Strawberry :3 Du har ju bra musiksmak. Tackar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:53 am
Blo-blo-blo-blomparaaaden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:53 am
<.> *Byta rum/dator för att kunna jobba med Paint Shop*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:54 am
D0ppelganger Blo-blo-blo-blomparaaaden! OMG!!! DEN DÄRA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:55 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Blo-blo-blo-blomparaaaden! OMG!!! DEN DÄRA!!!!Galenskaparna! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|