|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:00 am
Quote: nee in mijn ogen word je dan zo een persoon die: (meerdere opties mogelijk) -altijd haast heeft -lui is -niet meer kan fietsen -een te groot ego heeft voor een fiets of het openbaar vervoer etc.
geld ook voor een groot huis, dat haalt echt heel de gezelligheid weg..Ik vind dit onzin... Ik ga graag met de fiets en als ik dan ooit een mooie auto koop ben ik dus meteen lui? Rijke mensen kunnen ook gelukkig zijn talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:40 am
Wat ik vandaag op me gedachten heb is een discussie tijdens Biologie, ik heb er een topic over gemaakt in de ED, dus lees dat maar, bespaart het om het helemaal in het nederlands te typen sweatdrop http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=19366833Ik zou me ook graag willen afvragen wat jullie mening er over is als jullie klaar zijn met lezen, maakt me niet uit of je dat hier of daar in het topic post.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:50 am
@ boude: Die man heeft zeker nog nooit naar fairly odd parents gekeken xD De aflevering van Himsdale en Hersdale (of zoiets dergelijks) Maar goed, ik moest eigenlijk lachen. Hoe wil je ooit alle mensen zo van elkaar scheiden? En wat als een hetero vrouw opeens bi of lesbisch wordt? Het lijkt me dus ook helemaal geen goed idee. Hoe lang zou hij al op dat plan zitten broeden? Als hij er lang mee loopt is het echt erg :3
OmM: Yeey, oud papier gaan ophalen >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:55 am
Cassidy92 Quote: nee in mijn ogen word je dan zo een persoon die: (meerdere opties mogelijk) -altijd haast heeft -lui is -niet meer kan fietsen -een te groot ego heeft voor een fiets of het openbaar vervoer etc.
geld ook voor een groot huis, dat haalt echt heel de gezelligheid weg..Ik vind dit onzin... Ik ga graag met de fiets en als ik dan ooit een mooie auto koop ben ik dus meteen lui? Rijke mensen kunnen ook gelukkig zijn talk2hand ik zei alleen dat ik er geen ken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 9:01 am
][Boude][ Wat ik vandaag op me gedachten heb is een discussie tijdens Biologie, ik heb er een topic over gemaakt in de ED, dus lees dat maar, bespaart het om het helemaal in het nederlands te typen sweatdrop http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=19366833Ik zou me ook graag willen afvragen wat jullie mening er over is als jullie klaar zijn met lezen, maakt me niet uit of je dat hier of daar in het topic post. Dat is gewoon eng... Dan komen er nooit genoeg kinderen en zou denk ik de wereld bevolking erg klein zijn... En het leven zou dood saai zijn rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 12:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 12:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 3:03 pm
ik ben vandaag 19 geworden ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 3:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 3:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 10:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 12:03 am
gefeliciteerd @ number_17, ][Boude][ Wat ik vandaag op me gedachten heb is een discussie tijdens Biologie, ik heb er een topic over gemaakt in de ED, dus lees dat maar, bespaart het om het helemaal in het nederlands te typen sweatdrop http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=19366833Ik zou me ook graag willen afvragen wat jullie mening er over is als jullie klaar zijn met lezen, maakt me niet uit of je dat hier of daar in het topic post. ik vind het echt de grootste meest racistische bullshit die er is, dit doet me denken aan de nazi praktijken van 10 tallen jaren geleden. Vooral het gedeelte om kinderen al meteen onvruchtbaar te maken begrijp ik niet helemaal. Hoe wil je dan ooit een wereld bevolking krijgen :S..... deze dingen horen er nou eenmaal bij accept it, en natuurlijk ben ik 100 % tegen mtv/tmf. ik vind het 1 van de slechtste dingen die er is. Niet omdat ze er ''muziek'' draaien, maar omdat ze te veel op bepaalde dingen gefocussed zijn enzo. En zo is dat wel met meer dingen. Maargoed time changes, t is t beste om met de tijd mee te gaan dus hij moet niet zo zeuren. laat m maar lekker die wereld macht kan die wel vergeten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 12:33 pm
   Gefeli 17! OMM: Okay.... als je iets dringend nodig hebt, of dat je toekomst er echt van af hangt......... dan ga je het toch in de winkel halen en niet online bestellen??! Mensen, wordt eens verstandig! Online shoppen is niet geheel zonder risico; er kan veel gebeuren vanaf het magazijn tot je huisdeur!!! ** even voor de duidelijkheid: niet gericht aan guildleden. En mocht je ooit willen klagen.... ga dan niet tekeer tegen iemand van de klantenservice. Als ze niet meer kunnen doen, dan kunnen ze gewoon niet meer doen!! ** I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|