|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:18 am
Darlaa QYDrop ziet er mooi uit , mijn complimenten Zijn gekocht hoor ^_^ kijk maar mensen hun handtekeningen staan er op. dan de complimenten aan de makers , want ze zien er wel goed uit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:20 am
Muhahahahaha, fear me Allo ben dar weer blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:24 am
crus, weer ge-outbid....betekend dat de ander ook online is..... nu meer bieden zou me enkel meer gold kosten... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:27 am
kittyocean crus, weer ge-outbid....betekend dat de ander ook online is..... nu meer bieden zou me enkel meer gold kosten... stare wat wou je kopen dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:28 am
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying welke rpg is het dan ? Het heet dus Knight Shift XD ken ik niet , ziet het er mooi uit ? Ja, geen Final Fantasy mooiheid, maar voor 5 euro zeker goed!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:29 am
QYDrop kittyocean crus, weer ge-outbid....betekend dat de ander ook online is..... nu meer bieden zou me enkel meer gold kosten... stare wat wou je kopen dan ? bonsai tree. De bidding duurt nog een dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:34 am
kittyocean QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying welke rpg is het dan ? Het heet dus Knight Shift XD ken ik niet , ziet het er mooi uit ? Ja, geen Final Fantasy mooiheid, maar voor 5 euro zeker goed!!! ja voor 5 euro kun je ook niet van die eisen te stellen denk ik sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:37 am
kittyocean QYDrop kittyocean crus, weer ge-outbid....betekend dat de ander ook online is..... nu meer bieden zou me enkel meer gold kosten... stare wat wou je kopen dan ? bonsai tree. De bidding duurt nog een dag er is nog een bid di ebinnen 2 uur verloopt die goed koper is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:42 am
hij was vroeger meer dan 20 euro hoor XD De grahpics zijn goed genoeg voor mij, maar het ligt aan mijn pc dat ie flipt, want hij heeft het ook bij Adobe Photoshop (de Liquify optie). crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:45 am
kittyocean hij was vroeger meer dan 20 euro hoor XD De grahpics zijn goed genoeg voor mij, maar het ligt aan mijn pc dat ie flipt, want hij heeft het ook bij Adobe Photoshop (de Liquify optie). crying tja staat die wel goe din ge stelt op de grafieshe kaard dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:48 am
QYDrop http://www.gaiaonline.com/gaia/vend.php?mode=buy&vend_id=17414351&type=bid&mystore=341613 hier heb je de link (21 uur sorry ) hey, de mijne is weg O.o Verkocht??? Nou ja, dan maar die van 4000 :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:50 am
Even worse!! Dat mens heeft gewoon haar items opnieuw op de Marketplace gezet! Een dag voor de bidding verloopt! Wat een kreng!! (ik haat dat!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:52 am
kittyocean Even worse!! Dat mens heeft gewoon haar items opnieuw op de Marketplace gezet! Een dag voor de bidding verloopt! Wat een kreng!! (ik haat dat!) ze is niet de enige die dat zoort vlikker strekn uit haalt er zijn er meer ik heb er echt een hekel aan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:59 am
QYDrop kittyocean Even worse!! Dat mens heeft gewoon haar items opnieuw op de Marketplace gezet! Een dag voor de bidding verloopt! Wat een kreng!! (ik haat dat!) ze is niet de enige die dat zoort vlikker strekn uit haalt er zijn er meer ik heb er echt een hekel aan er zijn er zoveel die dat doen. Mensen willen zelfs dat het niet meer mogelijk is om een item terug te trekken. Nou, MIJN stem hebben ze!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|