|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:15 am
Petsy Jag hade för mig att han var olycklig.. sweatdrop Yää! Markoolio xd *Lyssnar på Markoolio - Jag orkar inte mer* Just ja. Han blev utpekad som Olof Palmes mördare. Därför mådde han dåligt. Jag måste ha tänkt på nån annan. :S xd Markoolio!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:16 am
D0ppelganger Skriimer D0ppelganger Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp chokla'?!" xp Tihii. Va gulligt! whee aaa! xd Haha! xd Antingen det eller så går vi och tar en hög chokladbollar! Kanske botar min huvudvärk. Jag röstar på chokladbollar.. xd Mmmm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:17 am
Skriimer nä, det är inte det.. sad -nyser- Flåt! Det gör inget. Nys ut alla elaka baciller. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:17 am
Chibi Strawberry Petsy Jag hade för mig att han var olycklig.. sweatdrop Yää! Markoolio xd *Lyssnar på Markoolio - Jag orkar inte mer* Just ja. Han blev utpekad som Olof Palmes mördare. Därför mådde han dåligt. Jag måste ha tänkt på nån annan. :S xd Markoolio!! Jaså surprised Då förstår man ju varför..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:18 am
Petsy Jaså surprised Då förstår man ju varför.. Mm. Synd om honom ändå. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:19 am
Skriimer D0ppelganger Skriimer D0ppelganger Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp chokla'?!" xp Tihii. Va gulligt! whee aaa! xd Haha! xd Antingen det eller så går vi och tar en hög chokladbollar! Kanske botar min huvudvärk. Jag röstar på chokladbollar.. xd Mmmm! Kanske ska ta och göra några..hum.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:20 am
Chibi Strawberry Petsy Jaså surprised Då förstår man ju varför.. Mm. Synd om honom ändå. :\ Mm, Hans låtar var så härliga..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:22 am
Petsy Mm, Hans låtar var så härliga.. Jo. Tur att musiken lever kvar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:23 am
Chibi Strawberry Petsy Mm, Hans låtar var så härliga.. Jo. Tur att musiken lever kvar. Mm Jag brukar inte va så förtjust i svensk musik annars neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:24 am
Chibi Strawberry xd Don't take that man to serious mate. sweatdrop .____o När du säger det så. Uhh.. I got that figured out long ago... xp Den toaletten is no more. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:24 am
Petsy Mm Jag brukar inte va så förtjust i svensk musik annars neutral Nä inte jag heller. Var värsta förälskad i Arvingarna för nåt år sedan :\, men annars så... nä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:26 am
D0ppelganger I got that figured out long ago... xp Den toaletten is no more. .__. Tur det. xp xd Stackars toalett. *Sörjer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:29 am
Chibi Strawberry Petsy Mm Jag brukar inte va så förtjust i svensk musik annars neutral Nä inte jag heller. Var värsta förälskad i Arvingarna för nåt år sedan :\, men annars så... nä. Tror inte jag hört dom .. sweatdrop Men men, Görs då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:31 am
Petsy Tror inte jag hört dom .. sweatdrop Men men, Görs då? Dom måste du ha hört. ._o Nåja. Jag lyssnar igenom alla mina singlar. :\ Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|