|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:42 am
Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:45 am
Chibi Strawberry Valkyria86 Tror inte jag är rätt person att prata med detta om. Kan för mycket.. så jag vet att teoretiskt sett kommer det inte räknas som en depresition heller. Men du är ung och hamnar på Bup (barn och ungdroms psyk) och där är det lättare att få bra vårt och terapi... men vid frågor så kanske jag ahr svar.... ah.. sålänge jag får hjälp med detta så är jag nöjd.. orkar inte med att det påverkar mitt liv negativt. >< men jag borde gå ett tag nu. fast vi hörs nog. *springer iväg* Lycka till med allting. Även fast jag är väldigt anti (med tanke på erfarenheter jag har avdet hela genom vänner med mera) så behöver ju inte det betyda att det inte finns något bra undantag där ute. som sagt, lycka till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:48 am
Valkyria86 Valgarv Sos: Boo yah!xD Hell yeah!... ... ...:3 *Ser ner på* Valkyria: *Väser litE* stressed Pet: Naniiii..?o__o eek gonk f?t..... crying ...Det är okej <.< whee domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying *Kika in* .. Nani? <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:51 am
Petsy Valgarv Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying *Kika in* .. Nani? <<*Glomp* :3 Valkyria: *Sniffar lite på hennes finger* eek whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:53 am
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying *Kika in* .. Nani? <<*Glomp* :3 Valkyria: *Sniffar lite på hennes finger* eek whee surprised heart *counter glomps* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:56 am
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying *Kika in* .. Nani? <<*Glomp* :3 Valkyria: *Sniffar lite på hennes finger* eek whee surprised heart *counter glomps* whee Tihi.. :3 domokun Rawr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 10:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:00 am
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Argh, det här blir värre =__= *Försvinna* ..Va?o__o *Se sig omkring* crying *Kika in* .. Nani? <<*Glomp* :3 Valkyria: *Sniffar lite på hennes finger* eek whee surprised heart *counter glomps* whee Tihi.. :3 domokun Rawr. Rawr 䲠mitt ord! gonk Inte sett några copyright papper på det..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 11:01 am