|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 3:23 am
ButtonFly Heb vandaag een beetje uit kunnen slapen. Hoef pas om kwart over 1 op school te zijn voor 1 toets van ANW. Dus ga zo nog ff leren en dan ff lekker relaxen, misschien nog leren voor morgen, maar denk dat ik dat vanmiddag maar doe razz . Hoop dat het lukt!!! Succes!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 5:07 am
kittyocean kassiopeia Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth. Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder leuk argument: "ik heb misschien geen dure kleding, en geen groot huis. maar ik heb tenminste gezelligheid thuis" kan ze niet tegenop, weet ik 100% zeker wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:06 am
number_17 kittyocean kassiopeia Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth. Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder leuk argument: "ik heb misschien geen dure kleding, en geen groot huis. maar ik heb tenminste gezelligheid thuis" kan ze niet tegenop, weet ik 100% zeker wink bedankt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:09 am
kassiopeia number_17 kittyocean kassiopeia Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth. Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder leuk argument: "ik heb misschien geen dure kleding, en geen groot huis. maar ik heb tenminste gezelligheid thuis" kan ze niet tegenop, weet ik 100% zeker wink bedankt biggrin Dat is wel een hele leuke! Ik durf alleen te wedden dat ze toch begint met: Wat weet jij daar nou van? of Ik heb wel een gezellig thuis! Maar goed, schijnbaar is zij van mening dat je vriendschap kan kopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:14 am
kittyocean kassiopeia number_17 kittyocean kassiopeia Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth. Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder leuk argument: "ik heb misschien geen dure kleding, en geen groot huis. maar ik heb tenminste gezelligheid thuis" kan ze niet tegenop, weet ik 100% zeker wink bedankt biggrin Dat is wel een hele leuke! Ik durf alleen te wedden dat ze toch begint met: Wat weet jij daar nou van? of Ik heb wel een gezellig thuis! Maar goed, schijnbaar is zij van mening dat je vriendschap kan kopen. haar mening maakt toch niet meer uit? je hebt het gezegd, en ze weet zelf wel dat het niet zo is. tenminste rijke gezellige mensen bestaan toch niet? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:25 am
number_17 kittyocean kassiopeia number_17 kittyocean kassiopeia Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth. Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder leuk argument: "ik heb misschien geen dure kleding, en geen groot huis. maar ik heb tenminste gezelligheid thuis" kan ze niet tegenop, weet ik 100% zeker wink bedankt biggrin Dat is wel een hele leuke! Ik durf alleen te wedden dat ze toch begint met: Wat weet jij daar nou van? of Ik heb wel een gezellig thuis! Maar goed, schijnbaar is zij van mening dat je vriendschap kan kopen. haar mening maakt toch niet meer uit? je hebt het gezegd, en ze weet zelf wel dat het niet zo is. tenminste rijke gezellige mensen bestaan toch niet? sweatdrop Er is al een stap gezet, ze is stikjalours om het volgende: Ik heb een 9.0 op geschiedenis gehaalt en zij een 5.6.... Ik heb het beste cijver van de klas en dat vind zij niet leuk want zij vind dat zij dat is. twisted edit: rijke gelukkige mensen bestaan..........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:42 am
Rijke gezellige mensen bestaan niet? *hmpf* Ik ken er anders genoeg... Niet iedereen die geld heeft is een snob...
OmM: Hoe zal ik de organisatie voor elkaar gaan krijgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:03 am
OMM: te veel huiswerk... -_- *gaat stuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:22 am
wtf ik moed een animatie maken op muziek ................. wtf heb ik weer als ik een idee heb is het veelte moeilijk om te maken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 11:57 am
kassiopeia Er is al een stap gezet, ze is stikjalours om het volgende: Ik heb een 9.0 op geschiedenis gehaalt en zij een 5.6.... Ik heb het beste cijver van de klas en dat vind zij niet leuk want zij vind dat zij dat is. twisted edit: rijke gelukkige mensen bestaan.......... ik ken er geen, misschien ook omdat ik een ander beeld heb van geluk.
als je bv altijd de auto neemt ben je in mijn ogen niet een gelukkig persoon XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:34 pm
number_17 kassiopeia Er is al een stap gezet, ze is stikjalours om het volgende: Ik heb een 9.0 op geschiedenis gehaalt en zij een 5.6.... Ik heb het beste cijver van de klas en dat vind zij niet leuk want zij vind dat zij dat is. twisted edit: rijke gelukkige mensen bestaan.......... ik ken er geen, misschien ook omdat ik een ander beeld heb van geluk.
als je bv altijd de auto neemt ben je in mijn ogen niet een gelukkig persoon XDEn als je dan een hele mooie auto onder je kont hebt helpt dat niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:41 pm
Lol wat is dat nou voor 'n onzin. Ik neem ook graag zo vaak mogelijk de auto, is toch makkelijk? Staat er voordrest toch los van of je wel of niet een gelukkig persoon bent :S
Iemand bepaald toch zelf wanneer hij/zij gelukkig is? Dat kan jij toch niet voor ze bepalen naar jouw beeld >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 2:19 pm
QYDrop wtf ik moed een animatie maken op muziek ................. wtf heb ik weer als ik een idee heb is het veelte moeilijk om te maken da's veeeettttt wil ik ook wil ik oooookkkkkk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 3:10 pm
Cassidy92 number_17 kassiopeia Er is al een stap gezet, ze is stikjalours om het volgende: Ik heb een 9.0 op geschiedenis gehaalt en zij een 5.6.... Ik heb het beste cijver van de klas en dat vind zij niet leuk want zij vind dat zij dat is. twisted edit: rijke gelukkige mensen bestaan.......... ik ken er geen, misschien ook omdat ik een ander beeld heb van geluk.
als je bv altijd de auto neemt ben je in mijn ogen niet een gelukkig persoon XDEn als je dan een hele mooie auto onder je kont hebt helpt dat niet? nee in mijn ogen word je dan zo een persoon die: (meerdere opties mogelijk) -altijd haast heeft -lui is -niet meer kan fietsen -een te groot ego heeft voor een fiets of het openbaar vervoer etc.
geld ook voor een groot huis, dat haalt echt heel de gezelligheid weg..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 6:19 am
Heb vandaag mijn eerste klant gehad die echt tekeer tegen me ging aan de lijn. En aan het einde van het gesprek vergat ze op te hangen dus WOW, ik hoorde de gehele ruzie daarna. Kan ik toch niets aan doen dat ze het aan het onderzoeken zijn en dan verder niets kan doen? Ze zijn er al mee bezig!!
Ze ging nog net niet schelden....
Tip als je de klantenservice van waar dan ook belt... Als ze het gaan uitzoeken... verwacht dan niet dat het binnen 24 uur geregeld is! Er is dan iets misgegaan, goed, kan gebeuren.... maar tekeergaan tegen iemand van de klantenservice die gewoon echt niet meer kan doen....
Ik was daarna echt gelijk toe aan een pauze. De hele afdeling zat me aan te staren, want ze hadden door dat ik dus zo'n trien aan de lijn had. Ze liet me niet eens mijn zinnen afmaken!!
Dus: ik ben van slag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|