|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 8:21 am
Wauw, wat is de Guild druk vandaag XD jeetje!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 8:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 8:29 am
Ja =D Gelukkig wel ja XD Zou toch wat zijn als het niet mocht XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 8:33 am
Inderdaad Kitty! wink Ow ik moet eten. Doei!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 9:11 am
Darlaa lol ik zat van de week bij de mac en daar hadden ze op de placemat een advertentie voor een wk sjaal die je aan elkaar kan ritsen dus stond twee keer de helft op dus, ''land hup, hup hol'' XD dat vond ik nogal een lollig gegeven dus ik zat de hele tijd met dat huphuphol. Maar nu is er ook een tv reclame van en dan zingen ze dus land hup hup hol op de maat van het liedje en elke keer dat ie langskomt zit ik hier te ginnegappen. XD Daar heb jem weeer razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 9:58 am
ik moest spontaan eten XD kon niet waarschuwen. Maar, ik ben terug!!
En ik ga tijdens Gaia ook Knight Shift spelen XD Woei!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:07 am
kittyocean ik moest spontaan eten XD kon niet waarschuwen. Maar, ik ben terug!! En ik ga tijdens Gaia ook Knight Shift spelen XD Woei!!! wat is dat ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:22 am
Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:40 am
kittyocean Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying welke rpg is het dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:43 am
ziet er mooi uit , mijn complimenten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:52 am
QYDrop kittyocean Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying welke rpg is het dan ? Het heet dus Knight Shift XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 10:58 am
kittyocean QYDrop kittyocean Een RPG spel voor op de PC......maar mijn pc wil hem niet opstarten crying (mijn pc heeft last van geheugenverlies...hij denkt dat hij niet genoeg geheugen heeft, en schakelt zich soms spontaan uit!!!) dus ik kan hem niet spelen crying welke rpg is het dan ? Het heet dus Knight Shift XD ken ik niet , ziet het er mooi uit ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:03 am
QYDrop ziet er mooi uit , mijn complimenten Zijn gekocht hoor ^_^ kijk maar mensen hun handtekeningen staan er op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|