|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:06 am
Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp chokla'?!" xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:06 am
Chibi Strawberry Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- sad Nä usch vad jobbigt.Mmm. isch! -tar en näsduk- allt är igentäppt. Så är det vaarmt! -är på klaghumör-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:08 am
Petsy Vet inte vad den heter sweatdrop Argh!! gonk Hitta en skiva med Las Ketchup - The Ketchup Song >_< Aha. Ted Gärdestad är iaf bra. ^_^ o___O Den låten är tjatig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skriimer Mmm. isch! -tar en näsduk- allt är igentäppt. Så är det vaarmt! -är på klaghumör- Usch ja. Denna värme. gonk Du får ta och krya på dig hörredu. Inge trevligt att vara förkyld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Petsy Vet inte vad den heter sweatdrop Argh!! gonk Hitta en skiva med Las Ketchup - The Ketchup Song >_< Aha. Ted Gärdestad är iaf bra. ^_^ o___O Den låten är tjatig. Jao ^^ Synd bara att han skulle gå och dö så ung.. sweatdrop Vet +.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:10 am
D0ppelganger Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp chokla'?!" xp Tihii. Va gulligt! whee aaa! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:11 am
Petsy Jao ^^ Synd bara att han skulle gå och dö så ung.. sweatdrop Vet +.o Mjo. Men han blev väl sinnessjuk eller något. sad Men hoppa framför ett tåg är ju definitivt inte trevligt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:11 am
Chibi Strawberry Men vi Gävlebor är också udda. sweatdrop På sina sätt. .__o Det låter ju gott. Jo, märkte det när han cyklade runt och skrek 'landsförrädare'. neutral Njaa, vet inte det jag. Tänk den stackare som fick låna ut sin toalett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:12 am
Chibi Strawberry Petsy Jao ^^ Synd bara att han skulle gå och dö så ung.. sweatdrop Vet +.o Mjo. Men han blev väl sinnessjuk eller något. sad Men hoppa framför ett tåg är ju definitivt inte trevligt. xp Jag hade för mig att han var olycklig.. sweatdrop Yää! Markoolio xd *Lyssnar på Markoolio - Jag orkar inte mer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:12 am
Skriimer D0ppelganger Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- "Ska vi gå hem till mig och ta en kopp chokla'?!" xp Tihii. Va gulligt! whee aaa! xd Haha! xd Antingen det eller så går vi och tar en hög chokladbollar! Kanske botar min huvudvärk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:13 am
D0ppelganger Jo, märkte det när han cyklade runt och skrek 'landsförrädare'. neutral Njaa, vet inte det jag. Tänk den stackare som fick låna ut sin toalett. xd Don't take that man to serious mate. sweatdrop .____o När du säger det så. Uhh..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:13 am
Chibi Strawberry Skriimer Mmm. isch! -tar en näsduk- allt är igentäppt. Så är det vaarmt! -är på klaghumör- Usch ja. Denna värme. gonk Du får ta och krya på dig hörredu. Inge trevligt att vara förkyld.nä, det är inte det.. sad -nyser- Flåt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|