Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 298 299 300 301 302 303 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

` Aurora

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 2:21 am

On My Mind: Ik heb duidelijk mijn dag niet vandaag, alles verloopt chaotisch. Ten eerste blijkt de kapper op maandag opeens gesloten te zijn, dus ben ik daar voor niks heen gefietst. Ten tweede zouden morgen een paar bouwvakkers langskomen, maar die waren er dus nu al toen ik terugkwam van dat mislukte bezoekje aan de kapper. Ik dus supersnel mijn kamer opruimen, want die zag er dus niet uit, dat ging allemaal dus weer erg onhandig zoals altijd. Na al dat gedoe wou ik dus even uitrusten op Gaia en bestelde een chibi in één van de minishops, maar toen zat ik dus weer vreselijk te klooien met die trade. Nu voel ik me dus vreselijk stom tegenover die persoon dat ik niet eens fatsoenlijk een trade kan sturen. Gelukkig heb ik haar een flinke tip gegeven. En daarmee komt ook nog dat de kat me zit te pesten.

Conclusie: Ik had vandaag in bed moeten blijven liggen. stressed
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 2:28 am

Eastvane
helaas. zeg nie dat iedere americaan slecht is... maar er zijn der veel waarvan ik zoiets heb van... als ik nu iets zeg klaag je me of aan of je verteld m hoe het volgens jou beter kan. (heh of je krijgt n chainmail XD) ik heb over t algemeen niks tegen ze. maar ben ook geen dikke vriendjes ( praat ik het zo een beetje goed ? )
was er iets goed te praten dan? 0.o

ik heb in 99% van de gevallen een goed gesprek met amerikanen, maar als er dan een beetje een onderwerp in begin te komen loopt het altijd uit op ruzie.

op 1 geval na, daarmee pm ik al een jaar en daarmee heb ik noot ruzie gehad, alleen ze bleek 32 te zijn, en ze leefde net over de grens in canada, dat verklaarde een hoop XD

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 6:44 am

ik heb regelmatig contact met amerikanen. Het is bij mij nog nooit op ruzie uitgelopen..... nou ja, 2x. Met dezelfde persoon. Maar dat ging om een issue of gratitude. Hij kreeg een cadeau van mij en zei gewoon bikkelhard dat hij het niets vond en of hij het mocht verbouwen. Maar verder...

OMM: Wow, dat was ff een drukke dag op werk.... heb 3 kranten gelezen en een tekening gemaakt XD Morgen nog een keer!!! En er waren ook maar amper mailtjes XD Is iedereen tevreden over bol.com ofzo?! XD
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:11 am

kittyocean
ik heb regelmatig contact met amerikanen. Het is bij mij nog nooit op ruzie uitgelopen..... nou ja, 2x. Met dezelfde persoon. Maar dat ging om een issue of gratitude. Hij kreeg een cadeau van mij en zei gewoon bikkelhard dat hij het niets vond en of hij het mocht verbouwen. Maar verder...

OMM: Wow, dat was ff een drukke dag op werk.... heb 3 kranten gelezen en een tekening gemaakt XD Morgen nog een keer!!! En er waren ook maar amper mailtjes XD Is iedereen tevreden over bol.com ofzo?! XD
moet ik meer gaan bellen en mailen?

ik wil je ebst bezig houden (A)

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:51 am

number_17
kittyocean

moet ik meer gaan bellen en mailen?

ik wil je ebst bezig houden (A)

Mailtje sturen met als onderwerp: Geachte Kitty ocean xD

OmM: De laatste tijd zit er zoveel tegen... *zucht*
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:58 am

WOOOHOOOO met mij zit het mee ^^ springt door de kamer tegen het glas tegen computer scherm laat laptop vallen ik ben happy biggrin ...

everything is going to be alrighty ^^..

Ik heb talpa opdracht gehaald biggrin , de compressie toets was uber super giga makkelijk, en 3d was lachen ( echt niemand had het mooi ofzo)

verder komt vormgeven op maandag helemaal in orde omdat ik mezelf eruit heb kunnen praten ^__________^ mijn dag kan amper meer stuk...

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:50 am

post 2: wauw ik denk dat ik zojuist de meest lange post heb gemaakt die ik hier ooit heb geplaatst razz
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:56 am

en ook nog met zinnige inhoud xD

Congrats :3

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 11:02 am

User Image
User ImageUser Image
OMM: Page 300!

En ik werk weer verder aan FY smile Nog maar 15 eps en ik zit op 2/3e van mijn 3e boek ^_^

Ennuh... je kan best wel meer bellen en mailen... maar de kans is klein dat je mij krijgt XD Ik bedoel, het is een automatisch systeem wat mails en telefoontjes toewijst. Je kan het gokken, maar ik geef je weinig kans XD Zou wel humor zijn. Was er laatst eentje (ik niet!!). "Ja, is goed meneer. Dan wens ik u nog een prettige dag......... *schiet opeens in de lach* Zal ik doen meneer! Tot ziens! *hangt op* Hey Anne, je vader doet je de groetjes!!!"

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 11:56 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
OMM: Page 300!

En ik werk weer verder aan FY smile Nog maar 15 eps en ik zit op 2/3e van mijn 3e boek ^_^

Ennuh... je kan best wel meer bellen en mailen... maar de kans is klein dat je mij krijgt XD Ik bedoel, het is een automatisch systeem wat mails en telefoontjes toewijst. Je kan het gokken, maar ik geef je weinig kans XD Zou wel humor zijn. Was er laatst eentje (ik niet!!). "Ja, is goed meneer. Dan wens ik u nog een prettige dag......... *schiet opeens in de lach* Zal ik doen meneer! Tot ziens! *hangt op* Hey Anne, je vader doet je de groetjes!!!"

User Image

En? Heeft ze ontvangen (A)
Werk jij bij de belcentrale van bol.com??

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 12:00 pm

User Image
User ImageUser Image
"Goedemorgen, bol.com klantenservice, met *mijn naam*, waarmee kan ik u van dienst zijn?"

en:

'Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten.'

User Image
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 1:01 pm

On my mind: Ik heb allemaal goede cijvers maar ik kan er niet van genieten omdat ik haast niet leer en het gevoel heb dat ik hat niet verdient heb. Ik ben namenlijk blijven zitten omdat ik te weinig cijvers had doordat ik de hele tijd ziek was. Maar nu verveel ik me tijdens school, vooral als maxime (zit op Gaia en heet Djummy) ziek is. Dat was vandaag zo. Ik heb samen met haar ruzie met iemand. Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect. daar raak ik helemaal gek van want het kan mij niks schelen. De wiskunde leraar zit tijdens de les flauwe opmerkingen over haar te maken, zoals als ik ziek ben dat hij mij wil inruilen voor haar. (Het eenige dat ik over haar wil vertellen is dat ze ook Fleur heet net zo als ik, dan snap je het grapje van die meester wat beter. Ik kan je ook wel vertellen dat we allebij erg goed in wiskunde zijn.)

En ik kan maar niet stoppen met het eten van pepernoten, ik vind ze zo ongelofenlijk lekker. Maar dat is juist goed 3nodding blaugh 4laugh . Ik heb een zak laatst van 500 gram gekocht en dat raakt een beetje op door het uitdelen en door mij.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 2:19 pm

Ben Moe! Wil slapen, moet leren! Achja nog maar 3 toetsen te gaan.. toetsweekie van niks eigenlijk, en toch doe ik er niks voor... ben te veel verwend vorig jaar omdat ik toen over ben gegaan zonder onvoldoendes en zonder er voor te hebben gewerkt...
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 12:31 am

kassiopeia
Ik en maxime vinden haar een grote opschepper, ze zegt de hele tijd hoe duur haar kleren wel niet zijn en dat ze in een beroemd huis woont dat op internet staat ect.

Mijn huis staat ook op internet. Ze noemen het Google Earth.

Dus haar bijzonderheid is zo TOTAAL niet bijzonder

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 3:01 am

Heb vandaag een beetje uit kunnen slapen. Hoef pas om kwart over 1 op school te zijn voor 1 toets van ANW. Dus ga zo nog ff leren en dan ff lekker relaxen, misschien nog leren voor morgen, maar denk dat ik dat vanmiddag maar doe razz . Hoop dat het lukt!!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 298 299 300 301 302 303 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games