|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:54 am
D0ppelganger En udda stad med udda människor. whee Hjälp, hon är som den där fransmannen som käkar flygplan...! eek Ja. Min moster är jätteudda hon med. :p Flygplan? Jag har hört talas om tallrikar, men flygplan. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:54 am
Chibi Strawberry Petsy .. *Blink blink* Jaha sweatdrop xd Där här är en riktigt knasig låt. lol Verkligen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:56 am
Petsy Chibi Strawberry Petsy .. *Blink blink* Jaha sweatdrop xd Där här är en riktigt knasig låt. lol Verkligen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:56 am
Blixtra [qoute="Jalkazar"] jag har fått en pink lnk och sen när jag klicka på den fick jag en till och en gång fick jag en bluebox och när jag gick till profile för att titta på den fick jag en till..... men de va typ flera månader sen jag fick nåt nu Cooolt ^^! Jepp... men va görs???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:57 am
Chibi Strawberry Petsy Chibi Strawberry Petsy .. *Blink blink* Jaha sweatdrop xd Där här är en riktigt knasig låt. lol Verkligen xd Men den var ju härlig också xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry D0ppelganger En udda stad med udda människor. whee Hjälp, hon är som den där fransmannen som käkar flygplan...! eek Ja. Min moster är jätteudda hon med. :p Flygplan? Jag har hört talas om tallrikar, men flygplan. o_OFast, landskämpen i Gävle är ganska udda han också. xd Han åt ju ett helt flygplan. Sönderplockat bult för bult, men han åt varenda del. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Blixtra [qoute="Jalkazar"] jag har fått en pink lnk och sen när jag klicka på den fick jag en till och en gång fick jag en bluebox och när jag gick till profile för att titta på den fick jag en till..... men de va typ flera månader sen jag fick nåt nu Cooolt ^^! Jepp... men va görs??? Inget, har skit tråkigt.. Du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:00 am
Petsy Men den var ju härlig också xp Jo. Och han som sjunger är ju rätt duktig på att sjunga. :p Har den låten på skiva(single). o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:01 am
-Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:01 am
D0ppelganger Fast, landskämpen i Gävle är ganska udda han också. xd Han åt ju ett helt flygplan. Sönderplockat bult för bult, men han åt varenda del. :S Men vi Gävlebor är också udda. sweatdrop På sina sätt. .__o Det låter ju gott.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:02 am
Chibi Strawberry Petsy Men den var ju härlig också xp Jo. Och han som sjunger är ju rätt duktig på att sjunga. :p Har den låten på skiva(single). o_O Mm :3 Men nu ska jag se om jag hittar min Ted Gärdestad skiva..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Jalkazar Blixtra [qoute="Jalkazar"] jag har fått en pink lnk och sen när jag klicka på den fick jag en till och en gång fick jag en bluebox och när jag gick till profile för att titta på den fick jag en till..... men de va typ flera månader sen jag fick nåt nu Cooolt ^^! Jepp... men va görs??? Inget, har skit tråkigt.. Du då? faktiskt så ska jag å bada nu så... hejdå *lämar Ica*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Mm :3 Men nu ska jag se om jag hittar min Ted Gärdestad skiva.. o_O Vilken av hans skivor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:05 am
Skriimer -Kliver in- Jag är förkyyyld! crying -snorar- sad Nä usch vad jobbigt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:06 am
Chibi Strawberry Petsy Mm :3 Men nu ska jag se om jag hittar min Ted Gärdestad skiva.. o_O Vilken av hans skivor? Vet inte vad den heter sweatdrop Argh!! gonk Hitta en skiva med Las Ketchup - The Ketchup Song >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|