|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 3:31 pm
maar xz, 11 uur bij kitty?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 3:26 am
ik heb vrijdag de kaartjes gekocht voor de EFF XD ik kom met m'n ouders en Kawaii-chan c: (op zaterdag) kitty, ik zal kijken of het me lukt om even bij jou langs te komen omdat ik ook met anderen rond ren XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 5:45 am
Zeg wel hoi!!!
*boekje niet vergeten....*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 2:50 pm
Dashy93 maar xz, 11 uur bij kitty? Is goed. Ben benieuwd of we elkaar gaan herkennen Dazzy, en nee kitty je mag hem niet helpen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 2:53 pm
xz791 Dashy93 maar xz, 11 uur bij kitty? Is goed. Ben benieuwd of we elkaar gaan herkennen Dazzy, en nee kitty je mag hem niet helpen razz geen idee...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 3:00 pm
Gaat vast wel lukken, gewoon rond 11 uur bij kitty zijn en dan gewoon de mensjes bij kitty haar standje vragen of ze diegene zijn die we zoeken. Kan wel humor worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 3:21 pm
mischien moeten jullie je even melden bij kitty, zoals als er 1 in de entree-file staat dat kitty kan zeggen dat hij of zei er nog neit is? of telefoon nummers uitwisselen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 11:50 pm
kittyocean xz791 Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet? Hij is geschreven, maar nog niet gecorrigeerd sad Ik ben wat meer bezig met deel 1 in het NL en een onverwachts secret project heeft aardig wat aandacht opgeslurpt @Neo, wel hoi zeggen he?? En ik ben een drama met gezichten; LeAnne/mod herkende ik ook pas na de 3e meet XD (Tsunacon) mij herkende je bij tsuna vrij goed, al was ik gescosplayed enzo ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 2:43 am
@ Kitty nee, ik ga je spullen stelen en er vandoor rennen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:20 am
ik ben benieuwd hoe druk het zal worden XD Opstopping voor mijn kraam? Zal de fair-organisatie blij mee zijn XP
Let er wel op dat mensen er door moeten kunnen! Anders stuur ik jullie zo weg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 12, 2011 3:37 pm
Heb je dan niet weer zo'n heel klein inloop stukje? razz
Als ik me even goed herriner, is de weg naar het podium langs jou kraam razz
En hmmz.......heeft iemand tijden dat hij of zei iets wilt bijwonen van de activiteiten, zodat we geen mensen buitensluiten van de meet?:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 13, 2011 11:54 am
must remember to take along the booklet....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2011 12:41 am
ik heb om 3uur een meet staan, dus....4uur? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2011 3:47 am
toch geen EFF voor mij emo dankzij een open wond in het been gonk eerste prioriteit: genezen e.e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|