|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 20, 2005 10:30 am
tja, je hebt van die mensen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 20, 2005 1:02 pm
Wil het nog lukken met de art?
Oh, en ik heb FY 159 geschreven ^_^ Kreeg van mijn beta reader al te horen dat Blade zich als een typische man gedroeg XD Hij gaat niet meer in discussie met een vrouw.....hij geeft het gewoon op!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 4:34 am
kittyocean Wil het nog lukken met de art? Oh, en ik heb FY 159 geschreven ^_^ Kreeg van mijn beta reader al te horen dat Blade zich als een typische man gedroeg XD Hij gaat niet meer in discussie met een vrouw.....hij geeft het gewoon op! niet echt.. ik had wat getekend en toen kwam hoofdstuk 26 en daar zat die scene gewoon in eek nou ja sort of. ik denk dat ik er niet verder aan ga prutsen en hem vanmiddag ga afwerken en dan scannen. xd id de typische man van nu xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 23, 2005 11:43 am
Wauw, dat IS toevallig!!! (en een beetje creepy O.o) Wil hem graag zien!!!!
Oh ja, en als alles goed gaat, begin van volgende week weer een hoofdstuk; waarschijnlijk dinsdag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:09 am
okee het is me gewoon gelukt blaugh wat ik wilde heb ik toch nog kunnen tekenen. niet perfect.. maar toch blaugh en ik heb om de lange tijd die je hebt moeten wachten goed te maken nog een tekening gemaakt. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 8:16 am
You rule Zakou. You rule 100%
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 10:16 pm
dat weet ik toch cool
hahaha nee bedankt ^_^ ze komen vanmiddag echt waar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 5:04 am
beloofd is beloofd ^_^ nou hopelijk is het wat. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 5:08 am
ninja nou kom maar met het volgende hoofdstuk ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 10:39 am
Wat een leuke outfits weer!! *is jaloers!* Zonde dat imageshack het vanzelf resixed; ze zijn erg cool!!! Ze zien er erg cool uit ^_^
Ik zal het zsm posten; ff eerst de Guild controleren ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 12:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 12:42 am
Ik wilde dit hoofdstuk echt gisteren plaatsen! Maar mijn lieve pappie moest even 1 mailtje bekijken...... en toen was het opeens een uur later...... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 6:32 am
kittyocean Wat een leuke outfits weer!! *is jaloers!* Zonde dat imageshack het vanzelf resixed; ze zijn erg cool!!! Ze zien er erg cool uit ^_^ Ik zal het zsm posten; ff eerst de Guild controleren ^_^ dankjewel^_^ ik was niet echt tevreden over deze twee tekeningen. alleen de wolf zag er goed uit 3nodding ik zal eens proberen of ik ze een maatje groter krijg. weer een geweldig hoofdstuk!!! ik ben benieuwd naar blade's kleren. misschien ga ik eens wat neerkrabbelen. of anders mijn zusje (ze heeft vandaag besloten dat ze kledingontwerpster wil worden whee ). naraku die aan het leren lezen is, doet mij er aan denken dat ik dat alfabet nog moet zoeken. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 7:02 am
Zakou Nenharma kittyocean Wat een leuke outfits weer!! *is jaloers!* Zonde dat imageshack het vanzelf resixed; ze zijn erg cool!!! Ze zien er erg cool uit ^_^ Ik zal het zsm posten; ff eerst de Guild controleren ^_^ dankjewel^_^ ik was niet echt tevreden over deze twee tekeningen. alleen de wolf zag er goed uit 3nodding ik zal eens proberen of ik ze een maatje groter krijg. weer een geweldig hoofdstuk!!! ik ben benieuwd naar blade's kleren. misschien ga ik eens wat neerkrabbelen. of anders mijn zusje (ze heeft vandaag besloten dat ze kledingontwerpster wil worden whee ). naraku die aan het leren lezen is, doet mij er aan denken dat ik dat alfabet nog moet zoeken. wink Ik moet ook eens wat looks van de guys neerpennen. Bwechl I so suck at guys........ En dan ook nog eens kleren ontwerpen!! Heb al moeite genoeg met moderne; laat staan Fantasy!! Muahaha, ik heb de alfabet al =P Je kan het 1 en ander uit preview pictures met het alfabet halen razz maar alles....MUAHAHAHAHA Ik moet weer eens tekens voor woorden opschrijven XD Ik heb al een aantal woorden erbij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 11:51 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Wat een leuke outfits weer!! *is jaloers!* Zonde dat imageshack het vanzelf resixed; ze zijn erg cool!!! Ze zien er erg cool uit ^_^ Ik zal het zsm posten; ff eerst de Guild controleren ^_^ dankjewel^_^ ik was niet echt tevreden over deze twee tekeningen. alleen de wolf zag er goed uit 3nodding ik zal eens proberen of ik ze een maatje groter krijg. weer een geweldig hoofdstuk!!! ik ben benieuwd naar blade's kleren. misschien ga ik eens wat neerkrabbelen. of anders mijn zusje (ze heeft vandaag besloten dat ze kledingontwerpster wil worden whee ). naraku die aan het leren lezen is, doet mij er aan denken dat ik dat alfabet nog moet zoeken. wink Ik moet ook eens wat looks van de guys neerpennen. Bwechl I so suck at guys........ En dan ook nog eens kleren ontwerpen!! Heb al moeite genoeg met moderne; laat staan Fantasy!! Muahaha, ik heb de alfabet al =P Je kan het 1 en ander uit preview pictures met het alfabet halen razz maar alles....MUAHAHAHAHA Ik moet weer eens tekens voor woorden opschrijven XD Ik heb al een aantal woorden erbij XD ik heb volgens mij alle letters op de j, x en q na. nou ja kan al zinnetjes schrijven met Seken's runenschrift blaugh *springt op* ik help! ik help! Jacoba Dubbel ninja tenminste dat ga ik proberen wink inspi voor kleding opdoen door over onlinerpg sites te surfen. misschien het proberen waard 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |