|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:22 am
Cassidy92 filmen is ook wel het leuks...vind ik dan ik ben te lelijk om op zo'n film te komen maargoed, de meeste denk ik.... ik ook namelijk (en bovendien heb ik totaal geen gevoel voor acteren.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 10:24 am
ik ook niet hoor en tog moet ik op die film niet eerlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:45 pm
On my mind: I miss my friends.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:46 pm
kittyocean On my mind: I miss my friends....... how come? on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:46 pm
On my mind; Dit weekend met een vriendin op de boot! Gezellie blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 12:52 pm
Zakou Nenharma kittyocean On my mind: I miss my friends....... how come? on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!! Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:13 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean On my mind: I miss my friends....... how come? on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!! Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn. veel van mijn vrieden hebben nu ook examen. het is echt veel te rustig overal. gelukkig heb ik nog mijn vrienden op gaia ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:17 pm
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean On my mind: I miss my friends....... how come? on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!! Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn. veel van mijn vrieden hebben nu ook examen. het is echt veel te rustig overal. gelukkig heb ik nog mijn vrienden op gaia ^^ Nu valt het toevallig samen. Ik heb wel vaker last van 24 uurs of 48 uurs depressietjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:19 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean On my mind: I miss my friends....... how come? on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!! Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn. veel van mijn vrieden hebben nu ook examen. het is echt veel te rustig overal. gelukkig heb ik nog mijn vrienden op gaia ^^ Nu valt het toevallig samen. Ik heb wel vaker last van 24 uurs of 48 uurs depressietjes. heb ik ook wel eens, maar ik (weet of het voor jou ook helpt) zet dan muziek op en bekijk het van de oznnige kant, of schrijf gewoon vanalles wat ik kwijt wil op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:21 pm
Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:23 pm
Hmm ik ken altijd heel goed faken. Ben ik thuis bijvoorbeeld heel deprie janken en al, zit ik een uur later bij vrienden volop te lachen en kunnen als ik dat zou willen niks door hebben whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:23 pm
kittyocean Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn en zijn ze on? of in ieder geval een paar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:24 pm
Zakou Nenharma kittyocean Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn en zijn ze on? of in ieder geval een paar? Niet hen die ik mis in ieder geval. Maar geef ze eens ongelijk. Ze moeten knoerthard leren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:27 pm
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn en zijn ze on? of in ieder geval een paar? Niet hen die ik mis in ieder geval. Maar geef ze eens ongelijk. Ze moeten knoerthard leren positieve kant: als ze de examens achter de rug hebben, hebben ze vakantie. 6 weken eerder dan iedereen anders op school. hebben ze des te meer tijd voor hun vrienden (lees: jou) 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 25, 2005 1:28 pm
kittyocean Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn Bellen, sms-en, langskomen. Probeer gewoon op een of andere manier te vragen of ze in het weekend tijd/zin hebben voor wat afleiding met jou biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |