Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 25, 2005 10:22 am

Cassidy92
filmen is ook wel het leuks...vind ik dan ik ben te lelijk om op zo'n film te komen

maargoed, de meeste denk ik.... ik ook namelijk (en bovendien heb ik totaal geen gevoel voor acteren.)
PostPosted: Wed May 25, 2005 10:24 am

ik ook niet hoor en tog moet ik op die film niet eerlijk

Cassidy92

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 25, 2005 12:45 pm

On my mind: I miss my friends.......
PostPosted: Wed May 25, 2005 12:46 pm

kittyocean

how come?

on my mind: moet.... zakdoekjes.... vinden.. blaugh

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

ButtonFly

PostPosted: Wed May 25, 2005 12:46 pm

On my mind; Dit weekend met een vriendin op de boot! Gezellie blaugh
PostPosted: Wed May 25, 2005 12:52 pm

Zakou Nenharma
kittyocean

how come?

Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!!

Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn.

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:13 pm

kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean

how come?

Weet ik niet echt. Ik had een goede dag en een mindere avond..... en heb om 1 of andere stomme reden het gevoel dat mijn vrienden te druk met zichzelf bezig zijn.........maar dat is ontzettend egoistisch van me!!! Ze hebben allemaal examens!!! Dat is veel belangrijker!!!

Maar ik mis ze gewoon. Ik wil ze gewoon weer even horen. En horen dat ze mij ook missen. Dat zou genoeg zijn.

veel van mijn vrieden hebben nu ook examen. het is echt veel te rustig overal. gelukkig heb ik nog mijn vrienden op gaia ^^
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:17 pm

Zakou Nenharma
kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean

how come?

veel van mijn vrieden hebben nu ook examen. het is echt veel te rustig overal. gelukkig heb ik nog mijn vrienden op gaia ^^

Nu valt het toevallig samen. Ik heb wel vaker last van 24 uurs of 48 uurs depressietjes.

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:19 pm

kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean

how come?

Nu valt het toevallig samen. Ik heb wel vaker last van 24 uurs of 48 uurs depressietjes.
heb ik ook wel eens, maar ik (weet of het voor jou ook helpt) zet dan muziek op en bekijk het van de oznnige kant, of schrijf gewoon vanalles wat ik kwijt wil op.
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:21 pm

Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed May 25, 2005 1:23 pm

Hmm ik ken altijd heel goed faken. Ben ik thuis bijvoorbeeld heel deprie janken en al, zit ik een uur later bij vrienden volop te lachen en kunnen als ik dat zou willen niks door hebben whee
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:23 pm

kittyocean
Als er geen vrienden van me online zijn, heb ik de kans te verdrinken in mijn depressies. Dus ik heb mijn vrienden nodig om heppie te zijn
en zijn ze on? of in ieder geval een paar?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 25, 2005 1:24 pm

Zakou Nenharma
kittyocean

Niet hen die ik mis in ieder geval. Maar geef ze eens ongelijk. Ze moeten knoerthard leren
PostPosted: Wed May 25, 2005 1:27 pm

kittyocean
Zakou Nenharma
kittyocean

Niet hen die ik mis in ieder geval. Maar geef ze eens ongelijk. Ze moeten knoerthard leren

positieve kant: als ze de examens achter de rug hebben, hebben ze vakantie. 6 weken eerder dan iedereen anders op school. hebben ze des te meer tijd voor hun vrienden (lees: jou) 3nodding

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

ButtonFly

PostPosted: Wed May 25, 2005 1:28 pm

kittyocean
Bellen, sms-en, langskomen. Probeer gewoon op een of andere manier te vragen of ze in het weekend tijd/zin hebben voor wat afleiding met jou biggrin .
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games