|
|
|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 2:55 pm
Ei oo unenlahjoja päiväuniin hyvä kun saa yöllä nukuttua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:01 pm
Voi hirveää kun aina se hiivatin kakka Rock Lee tunkeutuu uniini,sais mennä pois..en tykkää hänestä ees... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 12:08 pm
Näin taas jotain ihmeunta...siinä asuin jossakin isossa kaupungissa, jossa oli jonkinlainen iso markkina-alue...ja yhtäkkiä markkinoille hyökättiin toisen maailmansodan aikaisilla lentokoneilla. Kojujen omistajat oli jotain aasialaisia ja he vaan päätti kerätä mukaansa sen minkä pystyy ja sitten paeta.Mä halusin heidän vähintäänkin vastaavan tulella tuleen, mutta kukaan ei kuunnellut mua ja sekös kiukutti. Missäs se kamikaze-asenne on?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 10:36 pm
näin unta ett mulla oli nuha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 6:30 am
Viime yö oli unellisesti itselleni häröin kokemus ikinä.
Tiesin sen tarkalleen, että näin unta ja olisin voinut tehdä mitä itse halusin, mutta sitten päätin, että haluankin katsoa tämän elokuvamaisena. Elokuva kertoi naisesta ja miehestä, jotka johtivat vastarintaliikettä, ja heillä oli semmonen salattu suhde; perus kliseé. Tarkalleen en sitä muista niinkään kovasti, mutta sen verran muistan, että jossain vaiheessa, se mies tapasi toisen vastarintaliikkeen edustajat, ja meni sinne tekemään jonkinäköistä liittoutumis ehdotusta. Se onnistui täydellisesti, mutta kun mies lähti matkaamaan takaisin päämajaan jonkinlaisen meren alla (en tiedä miksi) niin se sukellusvene millä se kulki, alkoi vuotaa ja mies meinasi hukkua. Kuitenkin sen toisen vastarintaliikkeen yksi edustaja pelasti sen, ja sitte se vietiin sinne niitten päämajaan.
Sana ei kuitenkaan kulkenut kovin nopeasti sinne miehen omaan päämajaan, ja siksi siellä vietettiin eräänlaista suruaikaa. Kuitenkin, eräs niistä (jolla oli päällä minun takkini jostain syystä) sai kuulla sen, ja meni kertomaan suoraa viestiä sille naiselle.
Mie muistan tarkallee ne kuvakulmatki. Se jätkä käveli rappusia ylös, ja sitte siinä oli joku pitämässä vartiota, ja sano että se nainen on tuolla, ilmeisesti melkein arvaten että uutisia tulossa. Se ku se jätkä astu siitä ovesta sisään, kamera seuras sitä selän takaa, ja se nosti kaulusta pikkasen. Sitte se käveli suoraan ikkunan luo, ja oli hiljaa vähän aikaa. Se nainen kysy että "Mitäs nyt?" ja sitte se jätkä vetäs henkeä sisään, ja sano "Se paskiainen on sittenki elossa. Hän meinasi hukkua ja sai vakavan aivotärähdyksen, mutta hän selviytyy." semmosella vakavalla, mutta silti hieman huojentuneella äänellä. Sitte se nainen, alko hymyilemää sillee helpottuneesti ja rupes itkemää samalla.
Siihen se uni tais loppua, mutta mie ajattelin että tosta vois oikeasti tehdä jonkinäkösen elokuvakäsikirjotuksen ja sitte myydä sitä hollywoodiin ja tehä semmonen kliseinen toimintapätkä mitä on jo monia miljoonia muitaki.
Sois just hyvä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:29 pm
Näin unta siitä,että oli tappanut pari päivää sitten jonkun miehen. Perheeni kanssa yritimme piilotella ruumista ja olla kuin ei oltaisikaan ja toivottiin,ettei kukaan huomaisi, että eräs tyyppi on kateissa...huh,kun oli kamala uni. Kun heräsin olin ihan ahdistunut. En ymmärrä,miksi en voinut mennä tunnustamaan poliisille... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 6:27 am
Näin unta ett venyttelin ja ylsin varpaisiin (polvet suorina tietty) ja reilusti ylikin ja sain pääni polviini. confused Normaalisti taivun paljon vähemmän, hyvä jos yllän varpaisiini. sweatdrop
viime viikolla näin unta jonka olin ennenki nähny mut se oli kuitenkin vähän erilainen. eri tyyppejä mut samat paikat ja tapahtumat esim. pakenin kaverini kaa susia jossain lumisessa metsässä mut aiemassa unessa pakenin sisaruksieni kans. tiesin mitä siinä tapahtuu ja se ei ollu siks niin pelottava.
näkeekö kukaan muu samoja unia ku on aiemmin nähny?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 7:53 am
Näin unta, jossa aamulla herätessäni, huomasin että äiti oli jättänyt lapun, jossa hän ilmoitti tulevansa kello jotakin (otetaan vaikka 17:30; aika jolloin hän tulee normisti töistä kotiin) ja missä myös huomasin katsoneeni kelloon joka näytti 17:20.
Ajattelin että nyt kerkeää, joten sytytin tupakan keskellä keittiötä ja poltin sitä. Huomasin siinä jossain kohti että äiti oli tulossa kotiin, ja sitten panikoin ja tumppasin tupakan roskakoriin.
En tiedä miten se tästä eteenpäin jatkuu, koska heräsin. o.o
Ilmeisesti lopettaminen näkyy jo unissakin. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:02 pm
tuitu näkeekö kukaan muu samoja unia ku on aiemmin nähny? Olen nähnyt yhden unen vähintään kolmesti, yleensä siihen tulee jatkoa per uni. Se uni on tietysti pahin painajaiseni... Jotkin unet tulevat toisen kerran vähän erilaisina. Mutta varsin usein, joskus vuosien tauon jälkeen näkee taas saman unen. Ei kivaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:49 am
Minä näin unta että luokallani oli myös Hanna Pakarinen. En tajua miksi. En minä hänen musiikistaan ole ikinä välittänyt. Ei kai sitä tarvitse tietysti siihen että näkee unta hänestä... No kuitenkin. Muistan kun unessa ajattelin että miksen ole maininnut tätä kenellekkään aikaisemmin ja ajattelin että menen Gaiaan kertomaan asiasta kaikille o.o'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 6:32 am
Unessani vilahti työharjoittelupaikkani hotellipäällikkö. Uni taisi olla omantunnon muistutus siitä,että pitäisi pikkuhiljaa alkaa kirjoittamaan työharjoitteluraporttia... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 07, 2006 8:39 am
tuitu näkeekö kukaan muu samoja unia ku on aiemmin nähny? Pienenä tuli nähtyä unta, jossa olin jollain ihme lankulla takapihallamme, johon oli ilmestynyt joku ihme joki :0. Siellä sitten tasapainottelin ja itkin, kun olisin muuten joutunut haiden syötäväksi jos en pysynyt lankulla. Äiti kauhisteli joen toisella puolella ja äiteen vieressä oli sellainen Duplojen tirehtööri joka ruoski minua.
Viime yönä tuli sitten nähtyä unta, jossa oli smurffeja. Ja se oli hyvin, hyvin häröä. Yhdellä smurffeista oli jopa kaverini ääni. Siinä ne smurffit koitti saada sienitaloonsa jotain ihan helvetin isoa kakkua, ja joku niistä alkoi selittämään että ei me sitä ovesta saada, se katto pitää nostaa! Jossain siinä paikkeilla heräsin ja olo oli ihan WTF HÄRÖÄ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 11:51 am
Näin unta että kaverini oli sairas. Seuraavana päivänä soitin hänelle ja sain selville,että hän todellakin on sairas.Raasu. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 1:37 pm
Nukun arkisin yleensä (keskimäärin) 7 tuntia per yö ja viikonloppuisin tulee vähän maksettua univelkoja, milloin mitenkin. Ja yleensä nukun mahallani. Miten mielenkiintoista tietoa. :3
Yleensä muistan kaikki unet jotka tapahtuivat joskus loman aikana, mutta nyt herätessä ei ole jälkeenpäin enää mitään muistikuvaa, että missä sitä oltiinkaan viime yönä. Siis unissa, totta kai. Jotenkin ärsyttävää, kun ei muista mitään, sillä joitain tosi typeriä unia on hauska kertoa jollekin kaverille ja sitten nauraa niille yhdessä.
Kerran min otin lastentarhassa keinusta tippumisen (mitä seurasi aivotärähdys) ja sen jälkeen hieman itkuisena kotiin päiväunille. Minä pikkuinen menin kotisohvalle lepäämään ja nukahdin. Heräsin parin tunnin päästä, ihmettelin mitä tein sohvalla, miksei minulla ollut pyjamaa ja muita seikkoja. Ihmettelin myös, miksi kotiväki oli hereillä ja aloin vaatia muroja aamiaiseksi. Sain murolaitasen eteeni, ja syödessäni tiedustelin vielä, että milloinhan lähden tarhaan. Sitten minulle ystävällisesti kerrottiin, että kello oli vasta kuusi illalla. ^^
Olen nähnyt sitten ihan outoja unia. Pienenä näin unta, että seurasin Star Warsin Darth Maulia ympäri jotain kaupunginosaa. Sillä oli huppu päässä ja mustat vaatteet, ja minä seurasin sitä. Välillä hän eksytti minut, sitten löysin hänet taas. Olin taas uudestaan eksyttänyt hänet, ja sitten hän yhtäkkiä hypähti eteeni ja sanoi iloisesti "Hyvää huomenta". Kaupungissa oli silloin yö, joten uniminäni ihmetteli vähän aikaa. Sekunnin päästä heräsin, ja tajusin, että isähän minua oli tullut herättämään.
Unet on kivoja. Vähän kuin pääsisi johonkin tosi hyvään äksönleffaan ilmaiseksi kun on itse pääosassa. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:31 am
Näin toissa yönä ett mun isoveli kuoli johonkin tapaturmaan ja se tuntu aika todelliselta eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|